Wat rot voor je meissie. Zou je niet nog even afwachten, omdat het toch wel wat is gegroeid bedoel ik. Heb vaker gelezen dat met 6 weken lege vruchtzakjes te zien waren.. Ik weet het ook niet.. Hoop/hoopte het zo voor je.. Knuf!
Hey ik dacht t zelfde, heb wat rondgespied omdat er op mn echo niets te zien was, en ben meerdere malen tegen gekomen dat er met 6 wkn alleen een leeg vruchtzakje te zien was !! en dan een week later was t. Gewoon goed!!!! Ik zou t ook nog even aan kijken en heel goed overleggen voor je er iets aan gaat doen!! Sterkte!!!! Knuff! N liefs!
Heel erg lief van jullie . Morgen dus naar de Fa en dan krijg ik meer te horen. De verloskundige vertelden dat het er echt niet goed uit zag de kans dat dit dus goed komt is er volgens haar niet. Wachten lijkt me dus niet nodig.... Nu een keuze maken tussen pillen of curettage (hoe schrijf je dat eigenlijk?) K heb hier helemaal geen ervaring mee. Het is zo dubbel , voel me zo zwanger , maar je weet dat het niet goed zit. Klinkt misschien raar maar had echt niet verwacht dat het zo een impact op je zou hebben. Heb echt het idee alsof mijn kindje weg is. En dan mijn vriend nog hij heeft al een doodgeboren kindje meegemaakt met zijn ex en nu een miskraam. Mijn grote stoere man is helemaal van slag.... Heb nou al de bibbers voor morgen... Xx
Ik heb je verhaal een beetje gevolgd en vind het echt heel naar voor je. Toch zou ik niet direct de zw schap afbreken. Ik heb meerdere keren dit soort verhalen gelezen waarbij de vk het toch mis had. En ook al is die kans klein, persoonlijk zou ik een week af willen wachten of het spontaan komt of dat het heel misschien toch groeit. Zou me nooit willen afvragen 'wat als'... Ik hoop niet dat je te veel valse hoop krijgt maar ik zeg alleen wat ik zou doen. Veel sterkte iig!!!
Misschien hebben jullie wel gelijk. Kan ik beter een week wachten want stel dat... Moet nog even goed nadenken en het laten bezinken. Morgen even de fa arts spreken... Xx
He pluisje wat een rotnieuws! Kan je niet iets minder ver zijn? Vond de verloskundige het zorgelijk dat er geen vruchtje zat of dat de vruchtzak zo weinig gegroeid was? Ik moet zeggen dat het wel weinig is 8 mm. Maar 5 mm gegroeid in een week tijd toch? Bij 5 weken was mijn vruchtzakje 1,3 cm en leeg. 1,5 week later een goede echo maar mijn vruchtzakje was wel een stuk groter. Sterkte pluisje de komende tijd!
Ik kan idd minder ver zijn maar zo veel minder gaat gewoon in de beste wil (helaas!!) niet. Ze was bezorgt om allebei. Zeker gezien de vorige echo. Groei komt echt door hormonen zegt ze. Me moeder is net langs geweest , was even janken. Komt ook me moeder heeft er 10 jaar over gedaan om mij te krijgen , 2 doodgeboren kindjes voor mij gekregen. Alle vruchtbaarheidsbehandelingen gehad die er zijn. Door de hoogste gynaecoloog geholpen (de zelfde die de koningskinderen te wereld heeft gebracht ) beste man is ondertussen wel overleden. Dus was voor me moeder ook dubbel. Het is gewoon een rot situatie. Ik voel me echt kl*te. Dan nog te bedenken dat ik er nog niet af ben en nu nog alle stappen moet nemen. Is zo oneerlijk , vergeleken met sommige meiden had ik het geluk om "alleen" met clomid zwanger te raken. Maar toch in de mmm en dan eindelijk zwanger en nu dit. Dan raakt iedereen om je heen zwanger en de mensen die gewoon zeggen was een ongelukje wilden het weghalen etc krijgen de mooiste kinderen. Tuurlijk weet ik ooit komt een dag dat ook wij een kindje krijgen maar dat wat zo dichtbij is lijkt nu zo ver weg. Als dit achter de rug is weer veder in traject zowiezo een HSG onderzoek wat erg pijnlijk schijnt. En weer veder. Was zo blij dat het bespaard bleef maar helaas. Ik vind zo knap van de meiden die meerdere miskramen hebben gehad en toch nog moed hielden. Op dit moment lijkt het zo ver weg. En ik weet dit gevoel gaat over maar verloopig voelt het nog zo. Jullie berichtjes doen me heel goed xxx
Kl*tezooi! En dan ook nog cystes! Natuurlijk moet je hiervan huilen! Is niet niks! En je kunt er niets aan doen, niet jouw schuld. Oneerlijkheid van het leven! Heel veel sterkte lief! Neem me tijd en rust!
Ik zal ff mijn verhaal in het kort vertellen.. ik dacht dat ik 7 weken zwanger was. Toen mijn eerste echo gehad in het ziekenhuis. De gynaecoloog zei meteen sat ziet er niet goed uit. Wel een vruchtzak te zien maar deze was leeg. Meteen bloed laten prikken toen.. de dag erna ben ik gebeld door de gyn en deze zij jou hcg is goed 6089. 1 week na de eerste echo terug geweest bij de gynaecoloog. Weer een echo gehad.. vruchtzak was gegroeid maar volgens de gynaecoloog nog steeds geen goede zwangerschap. Opnieuw hcg laten prikken.. de dag erna weer gebeld en wederom was mijn hcg goed 114815... 1,5 week later opnieuw terug komen.. en nog steeds hetzelfde.. en toen moest er toch echt een kloppend hartje te zien zijn.. helaas bij mij geen positieve afloop. Toen hebben ze ook nog een keer mijn hcg gecheckt maar dat was toen ook nirt voldoende gestegen.. laatste echo was toen op een vrijdag en die maandag erna heb ik een curettage gehad. Hier ik ik zelf voor gekozen want ik wilde niet wachten.. en ik wilde die pillen niet nemen omdat de kans dat het niet afkomt toch wel aanwezig is.. en ik had geen zin om dan alsnog een curettage te ondergaan. Dat alles is vandaag percies 2 weken geleden. Ik wens jou heel veel succes.. en als je vragen hebt dan hoor ik het graag..!! Groetjes Ilona
Hoi meid, wat erg voor je! Zo lang wachten en dan nu dit, gatver-de-gadver! Toch zou ik nog 1 week wachten en dan nog een laatste echo laten maken alvorens curettage of pillen te doen/nemen. Niet om je valse hoop te geven, je kan er inderdaad van uit gaan dat het niet goed is, maar wel voor de 100% zekerheid. Ik heb helaas meer ervaring dan me lief is op miskraam-ellende-gebied, En had een supergyn, die me dus meerdere keren nog drie weken door heeft laten lopen met een MA (met iedere week een echo), omdat hij het dus wel eerder had meegemaakt dat er toch een goede zwangerschap bleek te zitten. Het menselijk lichaam is geen machine, soms ontwikkelt een zwangerschap zich anders dan gemiddeld, diapauze, etc.. Dit wil je je nooit achteraf af hoeven te vragen.. Hoe dan ook, heel veel sterkte!!
wat een vreselijk verdriet, zeker na zo'n tijd Clomid en zo'n lange kinderwens. Ik begrijp hoe je je voelt.. ben ook zwanger geraakt met Clomid en dat ging ook mis. Zo zuur als je zolang bezig bent. Aan de ene kant geeft het hoop want je kan zwanger worden. Aan de andere kant vraag je jezelf af wat je al wel niet moet doorstaan en waarom het zo gaat, zo oneerlijk voelt het soms! Je gaat nu door een rouwperiode, afscheid nemen van het vruchtje want hoe klein en fijn het ook was, er is iets ingenesteld en dat is jullie eerste kindje geweest en dat doet pijn en geeft een hoop verdriet. Geef jezelf de ruimte om dit verdriet te verwerken. Huil als je het voelt prikken achter je ogen of je voelt een grote brok.. je neemt afscheid van je kleinste grootste wens. Die op dit moment niet in vervulling gaat en dat is vreselijk pijnlijk. En echt waar.. als na een tijdje dit wat wegzakt en je het een plekje kan geven, dan kan jij ook de moed weer vinden om positief door te gaan met behandelingen. Maar eerst dit verwerken, het is niet niets. Sterkte.