Eerste echo bij 6 weken en 5 dagen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door PremiumTma, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PremiumTma

PremiumTma Niet meer actief

Goh! Echt waar? Had ik me totaal niet gerealiseerd :$;)

2. En gelijk heb je hoor!

Ik zie het zelf totaal anders; Je bent nu enorm gespannen over of alles wel goed gaat of niet. Als er op de echo nog niets te zien is, blijft dat zo. Als er op de echo wél iets te zien is, is dat een enorme opluchting. Erger dan 'niets weten' wordt het niet, en dat is nu ook al het geval ;)

Hier met 6W1D een kloppend hartje trouwens, bij een mini-kindje van 2,6mm.

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben een uitzondering. Bij mijn zoontje op 6 weken echo bij gyneaecoloog en geen hartje, een week later wel!

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Alles is goed!
    Hartje klopt perfect!

5. PremiumTma

PremiumTma Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Lekker van genieten :)

Ik heb nog even gebeld met de verloskundige. Zij adviseren mij om gewoon om de afgesproken dat te komen. Dus onze afspraak gaat door de 18de :)

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier zitten we in hetzelfde schuitje. Manlief gaat 28 juni een week weg voor zn werk. Ik heb de echo nu ervoor gezet; ben dan 6.0. Dus heel spannend of er al een hartje te zien is.

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hier een echo gehad met 7 weken, bleek 6.3 te zijn. Wel getest met ovulatietesten maar blijkbaar een late innesteling. Hartje klopt gelukkig wel, nog niet heel hard maar we zagen hem knipperen. Vorige week weer een echo gehad en weer 3 dagen voorruit gezet voor nu ;) Morgen weer een echo..

Maar als jij volgens de test 6.5 bent kun je ook bijvoorbeeld 6.1 zijn? Iedereen is anders en bij de een klopt het hartje bij 6 weken maar bij de ander bij 7 weken. Doe waar je je goed bij voelt. Kun je op vakantie als je nog geen hartje hebt gezien? En anders, kun je op vakantie als je helemaal nog geen echo hebt gehad? ;) Moeilijk he? Ik was ook erg nerveus voordien.

Deel Deze Pagina