we hebben gister de eerste echo gehad maar helaas kon de verloskundige het vruchtje niet vinden nu moeten we vanmiddag naar het ziekenhuis alles groeit wel zoals het moet en we hebben heel snel iets gezien de verloskundige zegt dat mijn baarmoeder gekanteld is en waarschijnlijk spieren er liggen waardoor je een schaduw krijgt. ik ben zo bang dat het niet goed is maar in de brief naar het ziekenhuis staat ook dat ze kindsdelen heeft gezien dus ik ben benieuwd . zijn er soms mensen die hier al van hebben gehoord? groetjes sonja
ik heb er nog nooit van gehoort. bij mijn was er met 8 wk al best veel te zien, echt een vruchtje met beginnende armpjes en beentjes (zie album pagina 2). het was een inwendige echo. ik duim voor je dat alles gewoon oke is, uitwendig konden ze toen trouwens ook niks vinden maar weet niet of je ook een inwendige hebt gehad?
Bij mij kon je ook al heel wat zien met 8 weken kijk maar in mijn album . Deze echo was ook inwendig omdat ze dan veel meer zien
ik heb ook met 8 wkn een inwendige echo gehad en je al wat zien en ook zag je iets heel snel bewegen en dat was een kloppend hartje...ik zal voor je duimen dat het goed zit meid!