Hoi allemaal.. Ik heb 6 weken geleden een miskraam gehad bij een zwangerschap van 5 weken.. Nu ben ik gelijk weer zwanger geworden.. hartstikke fijn natuurlijk, want deze x voel ik me ook echt zwanger met allerlei kwaaltjes... Ik heb gister de 1e controle echo gehad aangezien ik nu 2 miskramen heb gehad.. We zagen een vruchtzakje van 5,1 week en een dooierzakje.. Ik heb geen vruchtje gezien en de gyn was ook niet helemaal enthousiast, ze zei dat het 2 kanten op kon gaan... Pfff wat een spanning dus..Volgende week weer een echo om te kijken of het is gegroeid. Heeft iemand anders dit ook zo meegemaakt met een leeg vruchtzakje bij 5 weken? Ik heb 12 juli namelijk ook al positief getest.. Klopt die groei dan wel?
Hoi Mamalou, ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb 6 juli positief getest en ben 12 juli naar het ziekenhuis geweest omdat ik hele erge buikpijn had. toen zagen we een zwangerschapsring van 5 weken, toen zei de gyn ook van kan alle kanten opgaan. week later weer geweest omdat ik bloed begon te verliezen en toen zagen we een mooi kindje van 6,4 weken en een kloppend hartje, dus het kan inderdaad alle kanten opgaan. en ja ik weet hoe je je nu moet voelen want ik heb twee miskramen gehad dus echt genieten kan je nu niet heel veel sterkte liefs Babs
ik heb het ook meegemaakt. ik heb ook 2 miskramen gehad en vorige week naar de gynacoloog omdat ik weer zwanger ben en we zagen op de echo ook een vruchtzak met dooierzak. nog niet echt een kindje. mijn gynacoloog zegt dat het normaal is met 5 weken. nu moet ik aanstaande maandag weer hopelijk is er dan ook een kindje te zien