hallo allemaal, ik wil jullie toch even vervelen met het nieuws dat ik dalijk om 18.45 uur de eerste echo heb. en als je over zenuwen praat, jeetje mina, die gieren door me lijf! Ze zeggen dat je 2 uur van te voren (dus om 16.45 uur) moet uitplassen, dan een halve liter water drinken en niet meer plassen tot na de echo.... nou ok dan. Maar wat nou als je kits en kits misselijk bent van de zenuwen? 1.) ik krijg geen water of wat dan ook weg. 2.) ik ben aan de d*nne van de zenuwen, dus als ik op de plee zit voor dat, komt vanzelf ook me plas pfff makkelijk gezegd daar in het diagnostisch centrum hoor. Nou meiden, ik ga nog even verder zenuwen, en dan op naar de echo. Jullie hoor het zo snel mogelijk! Duimen jullie met me mee dat alles goed is met beebje? Liefs meliske
duim duim duim duim duim Ik zal net zo lang duimen tot ik geen duimen meer over heb Ik kom vanavond nog een keer kijken hoe het was! Liefs
Ik ben ook zo benieuwd! Hoop echt dat alles helemaal goed is. Kan me je zenuwen voorstellen! Stierf zelf vandaag ook 1000 doden want moest om 15.00 uur voor 3de echo. Alles was gelukkig prima in orde!
Mijn kleine beebje leeft! Het hartje klopte mooi! Ow wat ben ik blij! Ik ben volgens de berekening alleen geen 8 weken, maar 7 weken en 1 dag. tsja heb altijd geweten dat me wiskunde enzow niet zo goed was normaal heb je ongeveer eisprong op dag 14 en ikke op dag 20 dus dat scheelt 6 dagen, nou dan is het geen 8 weken, maar 7 weken en 1 dag, scheelt ook 6 dagen DUH! ! ! (sorry modjes dat ik het 1000 keer overal neer heb gezet, maar ben ook zooooooo blij!)
Gefeliciteerd! Wat een super goed nieuws. Ik ben ook weer zwanger naar het verlies van mijn zoontje en het is heel erg spannend en ook dubbel. Ik hoop dat je in 2007-2008 zult bevallen van een mooi gezond kindje. Danischa* zal trots op haar papa en mama zijn en natuurlijk op haar brusje. Liefs Vlindertje