Eerste echo... een ramp

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Cleopatra, 31 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cleopatra

Cleopatra Lid

15 feb 2013
    38
    0
    0
    Limburg, België
    #1 Cleopatra, 31 jan 2014
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
    Ik had vandaag mijn eerste echo, en de echo zag er goed uit, maar hoe onbeschoft die man wel niet was! Hij was ook enorm ruw, hij heeft me zelfs pijn gedaan! Het heeft me een beetje schrik gegeven voor de volgende onderzoeken, maar is er iemand die een goede gyneacoloog in de buurt van Hasselt (virgajessa of salvator) weet? Want wil echt niet nog eens bij die man gaan.

Edit: net bij het naar het toilet gaan had ik bloed! Ben nu helemaal in paniek, is dat normaal?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb je een inwendige echo gehad?
    Het kan daar namelijk van zijn,gesprongen adertje aan de baarmoedermond.

Niet normaal hoe die man je behandeld heeft,ik zou zeker ergens anders gaan hoor!

3. O jeetje, kan me voorstellen dat je in paniek raakt van dat bloed! Maar dat kan echt van de echo komen hoor!!

Was je erg gespannen tijdens het onderzoek?? want dan kan het ook extra pijn doen :( Hopelijk zijn de overige echo's gewoon via de buitenkant!!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sorry meid weet niet in Hasselt.
    Ik heb zelf Dr Mesens in Genk ZOL

5. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Heel onprettig.....
    maar moet wel zeggen dat ze bij mij met een inwendige echo ook vrij hard moesten duwen om het goed in beeld te krijgen.

Geen idee waar je heen moet gaan, woon zelf in omgeving Utrecht namelijk.

6. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Nou hier gaan ze super om met je als er een inwendige echo gemaakt wordt, vind ik ook niets meer dan redelijk hoor. Kom op zeg je ''showd'' niet alle dagen toch je baarmoeder. Natuurlijk moet dat om een super beeld van je kindje te krijgen. Maar wel met respect. Ik zou de gyn bellen en zeggen hoe jij het ervaren hebt en dat je absoluut geen enkele controlle meer bij hem wilt er zijn toch meer gyns hier in elk geval gevoel. Maar trouwens gefeliciteerd met je goede echo dat is dan weer het positieve

7. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Min mannelijke gyn was ook altijd nogal hardhandig met een inwendige echo. Alle vrouwen juist heel rustig en geen problemen mee gehad. MIsschien volgende keer aangeven, hij weet natuurlijk niet hoe het voelt voor een vrouw en deed het vast niet met opzet.

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb al heel wat inwendige echo's gehad door zowel mannelijke als vrouwelijke gynaecologen maar het heeft nog nooit echt pijn gedaan. Wat bloedverlies kan wel door een inwendige komen dus wat dat betreft niet vreemd. Ik kan je helaas geen tips geven voor een andere gyn maar wens je wel veel succes!

9. nono

nono Niet meer actief

Jeetje.. dat is schrikken. Zou inderdaad een andere zoeken als je je nu al niet prettig voelt bij diegene. Vervelend van bloedverlies, bloedverlies heb ik na een inwendige echo ook wel gehad maar heeft nooit echt pijn gedaan.. hooguit wat vervelend gevoel.
    Als je niet vertrouwd kan je natuurlijk altijd bellen ivm bloedverlies.

10. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    In hasselt ken ik niet zo dadelijk een gyn. Ik loop zelf in Diest bij Schuermans.

De eerste inwendige echo vond ik ook niet prettig maar deed alvast geen pijn. Had daarna wel wat bruinverlies maar dit kon geen kwaad. Als je je zorgen maakt zou ik toch even bellen? Al is het maar om wat gerust te zijn de rest van het weekend!

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Na elke inwendige echo moest ik bloeden, ook door de pijn , heel veel sterkte meis. Hopelijk vindt je een goede andere arts!

Deel Deze Pagina