Hallo Dames, Ik heb 2 januari een afspraak bij de Star om een echo te laten maken. Ik ben op dit moment ongeveer 12 weken zwanger. Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje bang; de reden hiervoor is dat ik geen inwendige echo wil...ik kan niet goed uitleggen waarom , maar ik zal me echt NIET op mn gemak voelen. maar wat zijn jullie ervaringen? Kan ik een uitwendige of een inwendige echo verwachten? Bedankt. Alina
gefeliciteerd met je zwangerschap meestal krijg je alleen een inwendige echo als een uitwendige niet lukt en dat is meestal als je korter als 10 weken zwanger bent ik denk dat je je dus nergens zorgen om hoeft temaken wel spannend zeg ik moet 4 jan. voor de eerste keer ik heb dan wel al 2 mooie kindjes maar het blijft altijd erg spannend.
Hoi! Als je dan al 12 weken bent is de kans dat je een inwendige echo krijgt echt nihil hoor. Een inwendige echo doen ze alleen bij hele vroege zwangerschappen. Geniet ervan!
ik kreeg met 9 weken inwendig. en met 11 weken uitwendig. als ze het goed kunnen zien met 12 weken uitwendig. gr chantal.
Ik kreeg bij 11 weken ook een uitwendige echo en het was allemaal goed te zien hoor.. Ik denk aangezien je al 12 weken bent dat je wel een uitwendige echo zal krijgen. En je kunt het ook even zeggen bij de VK dat je je onprettig voelt bij een inwendige echo. Dan houden ze daar ook rekening mee..
Bedankt voor de tips dames. ik moet bij een particuliere laboratorium gaan om een echo te laten maken. Ik zal jullie vertellen hoe het was...ze geven toch ook foto's mee? Ik zal proberen om ze hier te plaatsen ok?
Veel succes Alina. Leuk dat je een foto wilt plaatsen. Ben benieuwd! Enneh maak je geen zorgen hoor. Het komt allemaal echt wel goed.