hahaha, das een goeie! Je zou wel zeggen dat jullie idd super vruchtbaar zijn met zijn tweeen! Nou, gefeliciteerd in ieder geval! Het zal vast allemaal goed komen, vroeger was het haast niet anders, toch, die grote gezinnen! Veel succes ermee en ik hoop dat je snel je man kunt bereiken en hem kunt verassen met dit nieuws! weet hij wel dat je zwanger bent? Groet Snoozie
ja hij weet wel dat ik zwanger ben, maar zelfs dat was al schrikken voor hem hahaha dus ben heel benieuwd hoe hij dit gaat verwerken. volgens mij pakt hij het eerste vliegtuig terug naar huis hahaha
hihi ik kan me voorstellen dat je even letterlijk van de wereld bent. Ik hoop dat het nieuws een goed plekje in je hart gaat krijgen en dat je straks echt kunt gaan genieten. Ik ken trouwens niemand met 3 2 lingen, wel met 2 tweelingen.
Zo... goeie morgen! Zag de titel, denk hmm 2e keer een tweeling. Ikke lezen. Nee hoor.. 3e keer een tweeling. Hier komt ie dan, het gevreesde standaard zinnetje, jij liever dan ik hihi. Gefeliciteerd toch nog in ieder geval, want een wonder is het zeker! Ben benieuwd hoe je man reageert!
Gefeliciteerd meid! En snap dat je geschrokken bent hoor! Zal zeker erg druk worden, maar vast en zeker ook heel gezellig. Hoever ben je nu?
pfff dat lijkt me schrikken zeg. ik ben aan het denken hoe hij in godsnaam starks nog de deur uitkan zonder hulp. je zoontjes zullen dan al wel goed kunnen lopen en ook wel wat grotere afstanden maar de 2ling meisjes zijn dan pas 1,5 en dan nog 2 babys erbij hoe moet je dat doen. de jongste 2 2lingen zullen met de kinderwagen mee moeten. en hoe moet dat met de auto 2 stuks of wat. bestaan er autos die zoveel kids mee kunnen nemen tenminste waar minimaal 4 zitjes in kunnen . jou dag zal voornamelijk bestaan uit voeden en luiers verschonen en dat gaat niet anders worden verlopig gefeliciteerd met je dubbele aanwinst alweer. en zoals ik eerder las liever jij dan ik
Jij bent wel heel gezegend zeg Ik geloof ook wel dat je het aan zult kunnen hoor je krijgt namelijk niet meer dan je aan kan Gefeliciteerd en laat het nieuws maar even bezinken zou ik zeggen .
Jeetje! Das nogal een hoeveelheid kindjes zeg! Wel proficiat natuurlijk! Enneh, wat hebben je kids mooie aparte namen!
er schiet nu ineens van alles door mn gedachten! weer 4 namen verzinnen, hoe ga ik dat doen met een wagen ik doe nu heel veel met de bakfiets alles erin en knallen maar. maar auto is ook zoiets... we zien het allemaal wel, nu lukt het me ook met 5 dan kunnen deze 2 er ook nog wel bij
Heftig! Moet er ook even van slikken, maar vind dat je het enorm positief inziet! Knap man! en terecht hoor, zoveel mooie mensjes van jullie zelf! Vind het heel bijzonder en zoals je zelf zegt, lukt het met 5, dan kunnen deze 2 er ook wel bij. Heel veel succes! Shaartje
Ik heb het nieuws ook even laten zinken.... Wat zal je eenling zich dan bijzonder gaan voelen, hij mocht helemaal in z'n eentje in je buik wonen Zonder gekheid, ik kan me heel heftig voorstellen dat je je een rolberoerte aan het schrikken bent. Maar wat ook geld is dat jij inmiddels ervaring hebt en dat het (gelukkig) niet allemaal nieuw voor je is. Vandaar toch een gefeliciteerd van mijn kant en probeer aan het idee te wennen dat je nu weer 2 wondertjes mag dragen. Ook een cliché: altijd nog beter eentje extra erbij dan eentje verliezen... Succes en sterkte, Groet van kiki
Ongelofelijk, 3 2lingen, jeetje.. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet gaan bij jou thuis, zal wel een kippenhok zijn vol kakelkindjes Druk..... maar prachtig Kan me voorstellen dat je heeeeeeeeel erg geschrokken bent. Maar het komt helaas niet veel meer voor tegenwoordig; grote gezinnen. Gefeliciteerd, ik vind het heel erg bijzonder! En als mama2b heb ik respect voor je, petje af!
Wow! Das schrikken, proficiat . Niet te geloven zeg, 3 2lingen. Dat hoor je toch alleen maar in Amerika ofzo, in zoon special op tv . Na ja, alles zal zich wel aanpassen en je zult wel veel hulp krijgen, lijkt me. Als jullie je 5 kindjes aankunnen, kunnen die 2 er ook nog wel bij. En je moet maar denken dat jullie een van de bijzonderste gezinnen hebben van heel Nederland! xxx
meid ik wil je van graag feliciteren met de nieuwe twins en veder sluit ik me graag bij mrietje aan. dit is ook de 1e keer dat ik het hoor hoor 3 2lingen in 1 gezin. Liefss
Jij hebt denk ik iets te vaak nee gezegd in je leven... Zeg maar nee dan krijg je er 2 Maarre zonder gekheid. Wil je bij deze wel feliciteren. Ik kan me goed voorstellen dat je even flink schrikt bij dit nieuws, helemaal omdat het geen geplande zwangerschap is... Vind je heel positief en krijg ook heel sterk het gevoel dat jullie je weg hier wel wer in vinden en dan is het ook wel heel leuk zo'n groot gezin. Ben erg benieuwd naar de reactie van je man. Hopelijk kan je straks toch gaan genieten! Sterkte
ze zijn verschrikkelijk welkom al kan ik nu alleen maar denken OH MIJN GOD NOG 2 ERBIJ, hoe ga ik dat allemaal inplannen zit straks met 6 kids onder de 4 thuis, en dan nog 1 van 7 die naar school gaat, sport en aandacht nodig heeft..