nee helaas nog niet. zit een kans in dat ie vannacht ff kan bellen dat ie dan ff terug is op een basis maar denk niet dat ie te overtuigen is dat het er 2 zijn... was bij de vorige 2 ook hahaha
ook namens mij van harte met nog eens twee wondertjes. toen ik net alle reacties las moest ik toch wel een paar keer een beetje lachen. en vooral toen ik zag staan jij liever als ik, want dat was precies mijn gedachte. ik zag namelijk al tegen mijn echo op, omdat dit mijn 3e kindje wordt en ik bang was voor een tweeling. nu ik dat van jou dus las heb ik niks anders te melden als RESPECT. nou heel veel succes en probeer gauw om te gaan genieten, want zoals je van de vorige waarschijnlijk wel weet de tijd vliegt
die reactie hoor ik regelmatig. het is de natuur we kunnen er niks aan doen en aan deze 2 zeker niet, maar ze zijn welkom, het wordt flink organiseren en plannen maar we komen er wel door. nu ligt ook alles om 8 uur boven en heeft mama rust!
Hey hoi, Ondanks dat ik heel moeilijk kinderen kan krijgen en soms mensen ondankbaar / egoïstisch vind kan ik me jullie shock compleet voorstellen hoor! Jeetje mina...dat zijn er dan een boel zeg Ik hoop dat jullie gauw aan het idee zullen wennen en beide het gevoel van "we gaan er voor" zullen krijgen! Heel veel succes! Ik wens je een goede zwangerschap en wederom twee gezonde kindjes! Liefs Elmo
heeej nichie! al helemaal bij gekomen van gister? ik niet hoor. ik hoor d'r nog steeds zeggen volgens mij kan het niet maar het zijn er echt weer 2! hahaha als ik wat kan doen voor je zeggen he. is het zeker dat john belt vannacht? ik duim voor je dikke kus maus en breng ez maar lekker weekendje hier. kun jij ff bijkomen en ik vind het stiekum ook wel erg lekker hahaha
Motormuisje, ik kan me je shok goed voorstellen meid, maar evengoed van harte gefeliciteerd. Ik denk inderdaad ook dat je het wel aan zult kunnen als ik je verhalen zo hoor, al zal het nog meer plannen worden dan voorheen. Succes met het vertellen aan je man!
Wauw, wat een verhaal en wat een zegen zeg! Kna me wel goed voorstellen dat er hierna een dubbele of driedubbele knoop in komt want jullie breken wel records wat vruchtbaarheid betreft. Over het verzinnen van de namen, volgens mij zijn jullie daar aardig bedreven in als ik die mooie en bijzondere namen zie...
we hebben bijzondere namen maar op den duur houdt het echt op. en het moet ook nog een beetje bij de rest passen vind ik dan. en @ maus, dankjewel dat je erbij was gister en ik hoor steeds precies het zelfde!hahaha en ez komt zeker zaterdag miss vrijdag al hij is wild om met je te gaan snowboarden. enne nog een vraagje donderdag consultatie bureau?
tuurlijk ga ik mee! ik kom vanavond wel ff langs. kan ik alvast oefenen met de twins op bed knallen hahaha. kun je niet vragen of je speciale radio verbinding kan krijgen met je ventje! of heb je beeld verbinding vrijdag?wel leuk om z'n gezicht te zien hahahah dit overleeft ie nooit hahahah bellen he!
Wat dacht je van de namen: Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag? Kan eventueel ook in het engels
dit zijn echt de laatste 2 meer poep ik er echt niet meer uit. dan moeten we straks echt aan een stadsbus hahaha
jeetje wat een schok moet dat zijn zeg. maar wat goed dat je er zo positief tegenover staat nu na de eerste schok!
Sodeju zeg! Toch van harte gefeliciteerd hoor Kan me voorstellen dat je plat ging door het nieuws Maar volgens mij gaan dit soort dingen later wel vanzelf hoor, ik bedoel met de drukte. De kinderen zijn dan niet anders gewend en zullen zich wel aanpassen in het huishouden. Als je al kijkt naar je zoontje dat hij meehelpt Heel veel succes! En vertel het niet aan je man wanneer hij net aan het vliegen is of zo, hihihi
amaai zal dat even schrikken geweest zijn! maar ne dikke proficiat en lijkt me wel leuk zo groot gezin annabel
heb mn mannetje gesproken athans ezra had hem eerst aan de telefoon ezra helemaal blij mama heeft 2 beeps in d'r buik! zijn reactie wasYeah right en geef nu je moeder maar ff aan de telefoon. hij geloof het niet we hadden een verbinding van 2,5 min. dus echt tijd om het uit te leggen was er niet maar vannacht kan ie langer bellen. maar hij gelooft het niet hahaha krijg net een smsje van hem dat ik hem niet zo moet laten schrikken nog eens 2 kan ie echt niet meer aan op zijn leeftijd..hahaha hij gaat het zwaar krijgen! hahahah
Hahahha ik heb met hem te doen! Ik denk dat hij nog niet beseft dat het echt zo is. Zodra het tot hem doordringt dat er idd weer 2 aankomen, dan voelt hij zich vast gezegend. Ook al wordt het ontzetten moeilijk.. Petje af voor jullie. Zoals andere al hebben gezegd.. RESPECT voor jullie. Met name voor jou. Ik denk dat de opvoeding grotendeels op jouw schouders rust vanwege het werk van je man. Kortom, gewoon goed plannen en rustig aan doen.. het komt goed!