eerste echo en een rolberoerte weer een 2ling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door motormuisje, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik denk dat je niet eens raar staat te kijken, als het nog lukt ook!

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Idd, ik zou ook gebruik maken van dat soort stunts hoor! Gratis pampers, voeding, ik heb weleens mensen gezien (in andere landen dan wel) die hele babyuitzetten kregen om ze te helpen.
    Het komt toch wel uit in het nieuws als je bevallen bent hoor :p dus maak er gebruik van zou ik zeggen!

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @motermuisje gefeliciteerd met je zwangerschap. Kijk eens op internet, er zijn vast meer gezinnen die veel kleine kinderen hebben dmv samengestelde gezinnen enzo. In de bladen staan soms ook interviews met moeders met grote gezinnen. Wie weet bestaat er wel een club van moeders met grote gezinnen en kun je daar heel veel tips vandaan halen. En je zult waarschijnlijk op een busje uitkomen bv mercedes Vito, dan kun je gezellig iedereen meenemen.
    En ik neem mn petje voor je af, hoe je het nu al doet. Zo te horen hebben je kids een warm en liefdevolle omgeving, en jij veranderd niet, dus die warme liefdevolle omgeving blijft. Laat het allemaal maar een beetje op je af komen.

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hoi Motormuisje,

Gelukkig dat je daar heel zeker van bent! Dan geloof ik echt dt het ook allemaal goed gaat komen, al zullen er dagen bij zitten die ontzettend zwaar zullen zijn.

Ik heb echt mega respect voor je! En wat komt je nichtje als geroepen zeg!

You go girl!

Groet Snoozie

5. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Wauw!

Ik krijg een beetje een familie von Trapp idee hierbij. (sound of music)
    Gezellig met zijn allen eten, fietsen en liedjes zingen! Ik wens je heel veel succes en hou je ons op de hoogte?

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jeetje meid, dat is een schrik! Probeer er rustig aan te wennen en neem het aanbod van je nichtje zéker aan! Alsnog: gefeliciteerd met je tweeling zwangerschap!

7. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    heb net alles op bed en mn nichtje gebeld, ze weet voor 90% zeker dat ze komt! morgen weet ze het zeker! ik hoop het zo!

en denk wel dat het hier over een paar jaar echt een kippehok zal zijn, maar geloof niet dat ik dat fam. von trapp gevoel heb hoor. ben ik iets te driftig voor hahaha

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jeetje wat een gezellige boel gaat dat worden, zeg! Wel even schrikken hoor, kan ik me voorstellen...
    Ik heb voor mijn werk een keer gekeken naar een buggy voor 6 kinderen. (kinderdagverblijf met groep van 6 kleintjes) Hieronder zie je wat ik gevonden heb, misschien heb je er nog iets aan. Is wel duur, maar misschien wel handig...
    Heel veel sterkte in ieder geval!

This rustproof, bus has room for six! Comfy, safety-belt-seats and washable upholstery plus rear brakes make it safe. Release your grip and the brakes activate! No-puncture tires. Side door allows children to get in and out . Dimensions: 69"Lx30"Wx40"H. 93 lbs. Item#WIN801

994 dollars

6 SEAT BYE-BYE BUGGY - Ages 5-36 months, 3yr guarantee
    This 6 seat buggy has a built-in storage compartment, fits through standard doorways and has front pivoting wheels that turn a complete 360o! Stadium seats w/safety belts. Safety brake. Item# ang6400a

989 dollars

http://www.daycaremall.com/inftodsupp_buggy.html

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm, de plaatjes komen niet over, jammer, maar mischien op de site kan je ze bekijken

10. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    helemaal super dankjewel
    mn schoonzusje had ook al gekeken in tenessee in een winkel en die had ook al zoiets gevonden. we zien het allemaal wel, ben heel blij met de site..

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Motormuisje.
    Al een beetje van de schrik bekomen?
    Had van de week je topic al gezien,maar heb nu even de tijd genomen om hem helemaal te lezen.

Denk dat het een goede uitkomst is als je nichtje naar nederland komt om te helpen, zeker als je mannetje veel van huis is.

Misschien kan je iemand een brief laten schrijven naar hart in aktie, blijf je vast achter met zo'n kinderwagen en een berg luiers.

Ik hou je topic in de gaten.

Liefs kaatje

12. BoBam

BoBam Niet meer actief

wohh zo he jij krijgt het druk!
    veel sterkte! maar natuurlijk ook gefeliciteerd!

13. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    mn nichtje komt! en gewoon gelijk voor langere tijd jaar of 2 ben zo gelukkig

en mn mannetje belde vannacht hij komt morgen al lekker thuis, heerlijk! het eerste wat is vroeg. tat je weet zeker dat het er weer 2 zijn? hahaha

helemaal we mogen volgende week nog een keer voor een echo kan ie het met eigen ogen zien

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Fijn joh dat jullie volgende week weer voor echo speciaal voor hem!

Fijn dat je nichtje voor langere tijd komt, super!

15. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

quote:"gezellige boel zal het zeker worden ik kom zelf uit een gezin van 8 en heb altijd tegen mn moeder gezegd 1 max. 2 hahaha
    en toen werden het er een paar meer hahaha"

die 1 max 2 bedoelde je per zwangerschap zeker hahaha.
    ik geef je alle respect hoor.
    maar zit er veel leeftijd verschil tussen jouw en je man?
    omdat ik meende ergens te lezen "op zijn leeftijd".

maar van harte en succes met de zwangerschap.

groetjes sandra

16. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    zit idd wat leeftijdsverschil hij is 38 dat zie je trouwens echt niet, oil of olaz doet wonderen!hahaha. had als eerste prioriteit z'n werk en toen kwam ik om de hoek zeilen..

donderdag lekker op wintersport met de hele fam.alle broers en zussen en kids daarvan dus oppas genoeg, ik zie daar mn nichtje ook die bij ons in huis komt dus dat is echt super.

Deel Deze Pagina