Nu al een muiter!!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door cathymoon, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon een leuk verhaal....
    Vandaag mijn termijnecho gehad en mini me lag heerlijk te slapen in een onmogelijke positie om de lengte te meten...
    Eerst van buiten een echo en na 15 minuten nog geen resultaat en de uk was inmiddels wakker geworden en druk aan het zwemmen.
    Netjes 2 armen met handjes en vingers gezien, de beentjes met voeten zwommen netjes voorbij en ook de schedel met hersenhelften was perfect te zien....Zelf ook de omtrek gemeten van het hoofdje wat uit kwam op 10+6
    Daarna toch over na een inwendige omdat ze meerdere meetpunten wou hebben en ukkie.....die zwom er vandoor en was onmogelijk om goed te meten.... Ze probeerde nog een lengtemeting en die was 11+4 en het gemiddelde lang precies rond de verwachting van 11+0 weken.

Echter was ze van mening dat ze geen goede meting had gedaan en omdat het door het moeilijke zoeken qua tijd al erg uitliep moet ik volgende week nog een echo laten maken.

Wat vervelend nou!!!:D

2. Dat lijkt me heel zwaar voor je ;) Echt naar :p

3. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    haha wat een eigenwijsje. Bij deze zwangerschap ging het net zo, dus met 12 weken en 13 weken een echo gehad. Wij hebben niet gemopperd

4. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    aawh leuk :D

5. Sophie Roos

Sophie Roos Niet meer actief

ik mag maandag ook weer voor de 3e keer... nu hopen dat lukt

Deel Deze Pagina