Volgende week eerste echo, zo spannend

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sanne1980, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1980

sanne1980 Actief lid

9 jun 2008
    110
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik moet het even van me afschrijven hoor.

Ik heb volgende week mijn eerste echo.
    Ik ben dan 8wkn2dgn zwanger.
    Heb er natuurlijk erg veel zin in maar ben tevens ook een beetje bang dat het niet goed is en dat het hartje niet klopt.
    Hier heb ik tot nu toe helemaal geen rede voor maar toch.

Herkent iemand dit gevoel?

Groetjes,

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    tuurlijk,we zijn allemaal bang en gespannen de eerste echo
    of alles wel pluis is
    maak je niet al te druk en ga van het goede uit :D
    wil je alvast veel plezier toewensen ;)

3. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hoi Sanne,

Ja hoor....helemaal herkenbaar!
    Ik mag over 3 weken pas...ben dan 8 weken en 1 dag.
    Maar kan niet wachten...lijkt me zo`n opluchting als alles er goed uit ziet!
    Voel me echt wel zwanger...maar als je ziet dat het goed gaat...daar gaat toch niks boven volgens mij :D

Heel veel plezier volgende week!
    groetjes eertje

4. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Hoi Sanne...

Heb dat ook heel erg gehad, de vorige keer een MA gehad met 11,6 weken, vruchtje bleek al dood met +/- 7,5 week. Kon nu ook niet w88 tot de eerste echo maar wilde de echo liever in de 9e week, kon ook met 7 wkn (in zh) maar dan was de kans nog erg groot (volgens gyn...?) dat het alsnog met de termijnecho niet goed zou zijn. Nu heb ik dus met 8 wkn 5 dgn een echo gehad, man wat was ik zenuwachtig... dagen ervoor geen hap door mijn keel gekregen bah bah maar THANK GOD we zagen een kloppend hartje en ons beebje groeit goed op schema! Nu kan ik eindelijk genieten (nog wel spannend of alles goed is met de termijnecho) maar leuk spannend...! Ik hoop voor je dat de weken snel voorbij gaan en dan alles goed is... geld natuurlijk ook voor eertje en evt. andere dames die in spanning op hun eerste echo w88...!

Liefs Nelleke

Ps: Lees anders de andere verhalen in mijn topic "ik zweet peentjes" zijn aardig wat reacties op gekomen...!

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hoi sanne,

Hier nog iemand die deze week de eerste echo heeft, nog vier nachten slapen en dan zien we hopelijk een levendige spruit. Ik hoop dat alles in orde is en ik herken maar al te goed de onzekerheid.

Liefs Stephanie

Deel Deze Pagina