Hallo, even en hele stomme vraag. mijn gyneacoloog zoem nergens op in. nu zag je op de echo met 6.3 dagen en stevig kloppend hartje, en zag alles er volgens haar perfect uit. maar nu lees je wel eens dat het dooier zakje te zien moet zijn maar bij mij op de echo foto zie je hem nergens. ik heb last van spotting gehad op de dag voor de echo, nu blijkt het dat mijn baarmoedermond heel gevoelig is, en doordat ik obsipatie heb kan er tijdens het persen adertjes springen, de gyneacoloog zij dat het absoluut niet met de baby te maken had of uit de baarmoeder kwam. en dat we kunnen gaan genieten van de zwanger schap. Maar waarom word er niet altijd ingezoemd? ik snap wel dat als ze het zo goed ziet het niet nodig is. hier bij de foto
Nu kon ze hem ook niet goed meten, en gaf ze ook aan dat ze het niet verder zou proberen aangezien het gernaaltje er niet goed voor lag.
Als de gynaecoloog niet inzoomt dan zal je het dooierzakje ook niet zien. Dat is best klein en het kan ook best zijn dat je kindje ervoor ligt. Maar deze echo is wel erg ver weg. Hij/zij had best even kunnen inzoomen zodat je je baby/garnaal (want daar lijkt het meer op) kon zien.