hoi wie heeft ook te weinig vruchtwater en is ook ongeveer 35 weken. wat hebben ze bij jou gedaan? vandaag echo gehad en ben vrijdag 35 weken alleen kleine heeft te weinig vruchtwater en ligt erg voor buikje 39 weken, lengte 38 weken en hoofdje 36 weken morgen naar de verloskundige en dan word ik doorgestuurd naar de gynocoloog. wie heeft die ook meegemaakt en wat gaan ze doen?
Hallo, Ik had ook (te) weinig vruchtwater. Ik liep al bij een gynaecoloog vanwege mijn voorgeschiedenis. Hij deed er eigenlijk nogal laconiek onder... Ze hebben het wel goed in de gaten gehouden. Bij mij contstateerden ze het al rond de 26 weken. Ook al zou het helemaal opdrogen, dan nog zouden ze niks dan, dan nog was het in de baarmoeder beter dan daarbuiten. Bij mij hebben ze dus geen extra actie ondernomen, behalve het goed in de gaten houden! (Wel bleek tijdens de keizersnede dat ik een afwijking had aan mijn baarmoeder dat het weinige vruchtwater kon verklaren, maar die kans is maar heel klein!) Succes bij de gyn, ben benieuwd wat hij/zij gaat zeggen en/of doen!