5 weken echo niets te zien.

Discussie in 'Miskraam' gestart door guusj, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier even mijn verhaal:
    Vorige week dinsdag werden we verblijdt met een positieve test.
    Nu kreeg ik gisterenmiddag buikpijn en iets bruinverlies.(Heb al 4x een vroege miskraam gehad. (tussen 3,5 en 6 weken)
    Gelijk de verloskundige gebeld en ik mocht langskomen. Ik zou nu 5 weken zijn. (heb follikelmeting gehad) Dus het moet eigenlijk kloppen. Op de echo was niets te zien alleen verdikt baarmoederslijmvlies wat bij een zwangerschap hoort. Verloskundige gaf aan dat het een miskraam werd. Nu hield de buikpijn gisterenavond op en heb nog steeds heel licht iets bruinverlies bij afvegen. Verder voel ik me goed. Vanmorgen een test gedaan om te kijken of hij al minder positief was als de vorige testen maar nu is die zelfs positiever dan de test die ik zondag nog gedaan heb.
    Moest vandaag de kliniek bellen waar ik onder behandeling sta en die zei dat het heel goed mogelijk is dat er nog niets te zijn is op een echo van 5 weken. En dat ik moest afwachten of de bloeding door zou zetten en zo niet krijg ik over 2 weken weer een echo.

Vind het allemaal heel spannen en weet niet goed wat ik moet doen. 95% in me gaat ervanuit dat ik weer een miskraam krijg en toch blijf ik hoop houden dat het toch misschien goed gaat. aangezien mijn test heel positief was en dat bij de andere miskramen na iets bloedverlies de miskraam gelijk doorzette.

Wou graag mijn verhaal met jullie delen en ik hoop dat er mensen zijn die iets soortgelijks meegemaakt hebben.

Groetjes

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Zo lastig om iets van te zeggen, je hebt net in mijn topic gereageerd zag ik en daar vind je ook een zwangerschapstest terwijl het al mis was, maar dat was echt een knaltest..

Ik vind het overigens wel raar dat ze dan al zeggen dat het een miskraam wordt.. Had je heel erg buikpijn? Vergelijkbaar met je andere miskramen?

Je hebt dan al heel wat voor je kiezen gehad.. Ik zal voor je duimen!

3. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee buikpijn was anders. Meer steken. (ik was bang voor bbzw) Nu is de buikpijn sinds gisterenavond zo goed als weg. Ik vind het echt heel erg spannend.

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Kan ik me voorstellen! Ik weet niet hoe een bbzw voelt al heb ik wel 1 gehad, maar ik had geen pijn, alleen soms wat vreemde steekje in mijn rechterlies.. Niks aan dat afwachten, word je helemaal knetter van..

5. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Sterke met afwachten guusj. Dit worden ongetwijfeld twee hele lange weken. Ik hoop voor je dat je dat het toch allemaal goed zit. Nogmaals, sterkte!

6. Ekua85

Ekua85 Lid

25 mrt 2014
    24
    0
    0
    Hengelo
    Wat naar Guusj! Vooral dat afwachten! Ik wil je ontzettend veel sterkte en kracht toewensen!

7. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Heel vervelend dit.

Heb nu ook 2 miskramen achter de rug waarvan laatste al vroeg (7wkn) werd geconstateerd. Toen was het al 50/50 want een dag kan veel verschil maken vwb een echo. Moest toen een week wachten want gyn twijfelde.

5 wkn is wel vroeg. Heeft verloskundige ook aangegeven wat er te zien moet zijn rond die termijn?

Hoop voor je dat echo te vroeg is. Succes

8. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Krijg nu weer steken in mijn linkerzij.
    Het zag er best rommelig uit naar mijn idee. Heb nu al heel wat inwendige echo's gezien maar dit zag er ander uit dan normaal. Ze gaf ook aan dat het leek dat er wat bloed voor de baarmoedermond zat. Misschien dat dat een raar beeld gaf. Afwachten maar Ik vindt het heel spannend

9. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte guusj

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    5 weken is erg vroeg hoor,logisch dat er niks te zien is..
    En ook het bloedverlies heeft niks te zeggen,kan net zo goed innestelingsbloeding zijn.

Ook de meting van de follikel zegt niets,als het later heeft ingenesteld kun je net zo goed korter zwanger zijn;)
    + het oplopen van de test zegt ook niks,soms gaat het hcg nog even door voordat het lichaam in de gaten heeft dat het een mk is.

Kortom: dit kan beide kanten op...maar probeer Positief te blijven meid.

Het is alleen bruin verlies of ook helderrood?

11. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Alleen heel iets bruinverlies bij het afvegen. Verder heel erg steek aan de linkerkant van mijn buik. elfde wat je voelt bij eisprong maar dan 10 keer zo erg. Begin steeds banger te worden dat het buiten mijn baarmoeder zit. Had zondag en maandag ook pijn bij plassen. Dacht dat ik blaasontsteking kreeg. Is nu gelukkig weer weg.

Thnx voor jullie reacties!

12. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nu nog iets steken en bruinverlies is weg

Deel Deze Pagina