Ben naar alle waarschijnlijkheid 6 weken en 3 dagen zwanger.. heb de eerste echo gehad. Mijn verloskundige kan echter geen inwendige echo's maken, dus het moest gewoon uitwendig... heeeeel onduidelijk.. nu klopt het hartje volgens de verloskundige nog niet denkt ze... is dit raar?
Ik mocht voor mijn eigen geruststelling een afspraak maken voor een inwendige echo in het ziekenhuis... dus morgen even die afspraak maken. Bij de verloskundige over 2 weken..
Heej Ik heb een echo gehad met 6 weken en 2 dagen. Nu heb ik hem inwendig gehad en ze moest nog 10 keer (of wat) in zoomen, voordat we het hartje zagen. Dus ik denk met uitwendig, dat je mazzel moet hebben! Het is dan nog zo ieniminie!
Pff ik hoop toch echt wel op goed nieuws dinsdag met de inwendige echo... ben dan 7 weken en 2 dagen dus hoop dat ik dan wel echt het hartje kan zien
Hallo, Ik had met zeven weken in het ziekenhuis een inwendige echo en het hartje was duidelijk zichtbaar en hoorbaar. heel veel succes dinsdag
ik heb met 8 wk een inwendige echo gehad, en mooi kloppend hatje gezien. helaas niet gehoord, wist niet dat dat al kon. bij mijn vorige zw.schap heb ik met 8 wk een uitwendige echo gehad, zagen toen alleen een vlek, wel met kloppend hartje. succes dinsdag!
Dat denk ik wel. Ik heb een uitwendige echo gehad met 7 weken en 3 dagen, en wij hebben het hartje gezien en gehoord!
Nog maar een dag en dan weet ik het... heb om 15:50 de echo, dus duimen dames Heb er echt een heel onwerkelijk gevoel bij, vooral omdat ik niet echt veel klachten heb...
spanned allemaal ik moe donderdag voor me eetsye echo maar ik weet nie hoelang ik al zwanger ben maar op mijn berekeing ben ik die dag 5 weken en 5 dagen zal je met een inwendige echo hartje zien of horen kloppen? suc6
Nee volgens mij niet... ik had mijn eerste inwendige echo bij precies 5 weken en toen zagen ze nog alleen een vruchtzakje..
Jippieeee Heb het hartje zien en horen kloppen vandaag volgens berekeningen zou ik 7 weken en 1 dag zwanger zijn.. volgens de echo echter nog maar 6 weken en 2 dagen Haha ach ja.. als dat het enige is en dat kan ook nog een rekenfoutje zijn... over 2 weekjes even terug naar de gyn. en dan kijkt ze nog een keer (K)
fijn meid dat alles goed is indd als je een goed echo hebt gehad is de kans kleiner dat het nog mis gaat hoe het zit weet ik ook niet precies hoor maar heb dat van de gyn gehoord
Ja ik las het hier pas ergens op het forum maar kan het niet terugvinden en ook niet op google ofzo...