PPFFFF heb zelfs moeite om te typen. Gister eerste echo, eerst uitwendig . daar kon ze niet veel op zien dus toch inwendig gedaan. Er was een vruchtje zichtbaar van maar 6 en halve week en er was geen hartactie. Eigenlijk moest ik nu toch minimaal 8 weken zijn of zelfs verder. Ze durfde niet definitief te zeggen dat het niet goed was omdat ik na de pil gelijk zwanger ben geraakt en dit een termijn echo was. Maarja geen hartactie is ook niet goed. Nu moet ik volgende week maandag terug om te kijken of er iets veranderd is. Word een lange week. Men gevoel zegt dat het niet goed is.Zit er helemaal doorheen weet niet wat ik moet voelen of denken. Heb geen bloedverlies ofzo(ook niet gehad) geen krampen , niks. Wel af en toe wat zeurende pijn. Weet het echt niet meer. moest het even kwijt. liefs sancho
Wat een narigheid Sancho! En dan nog een tijd in spanning moeten zitten... Wil je heel veel sterkte wensen meis!
Oei wat een naar bericht. Ik zal voor je duimen dat je volgende week alsnog goed bericht krijgt. Veel sterkte de komende week.
He vedorie, hoop dat je gewoon een langere cyclus had dan gedacht ( kan hoor, ik was zwanger in de 2e ronde na de pil en ik was met mijn 1e echo 3wk minder ver dan gedacht...) Ik hoop alle goeds voor je en zal flink voor je duimen. Heel veel succes. Lefs Jodi
vreselijk zeg... Ik hoop dat ze toch nog goed nieuws hebben voor je. Maar in ieder geval veel sterkte tot die tijd
eej hoi hoi... ik hoop dat ik je geen valse hoop geef nu, maar ik moest op een gegeven moment voor spoed ook voor een echo was voormezelf al verder dan 6 weken maar goed... uit de echo bleek dat ik 6 weken was en er was eigenlijk alleen maar een leeg vruchtzakje te zien, ja een heel klein inimini boontje zag je onderin liggen maar je moest goed kijken, maar ook daar zagen ze geen hartaktie in! moest 2 weken later terug komen en ook ik had de schrik er goed inzitten want had pas in maart een MK gehad. die 2 weken later kwam ik terug en ik zag tot mijn grote verbazing een mooi hartje kloppen de Gyn heeft voor mij zelfs het geluid aangezet om te luisteren!!! zo mooi... ik hoop voor jou dat ook jij dit geluk zou hebben heel veel succes zal voor je duimen knuf van mij
he sancho, bedankt voor je berichtje op mijn onderwerp!! je hebt me gesteund, en nu wil ik jou ook even een hart onder de riem steken! en wat een rottijd heb je nu of niet dan? ik hoop voor je dat alles goed is. maar vaak is het zo dat hoe meer je je er druk over maakt hoe minder erg het uiteindelijk zal zijn.... ik ga voor je duimen, en kop op! kus swiggy
Tjee meid, wat een naar bericht. Ik hoop dat het volgende week anders is. Ik duim voor je. Dikke kus Fennita
Hey lieve meiden, Allemaal bedankt voor de steun moet zeggen dat het voor mij echt helpt. Vind het toch prettig om te horen dat er ook meiden zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt, geeft me toch weer een beetje moed. Had namelijk helemaal geen enkel goed gevoel meer. Op de echo was idd ook een vruchtzakje te zien met een klein inniminitje onderin het vruchtzakje. het enige positieve wat ze eigenlijk zei was dat het er wel mooi en goed ontwikkeld uitzag!!! Zo raar ook sta smorgens op gewoon misselijk na het eerste glaasje drinken, mijn borsten nog steeds gevoelig. Dan denk ik weer , ben gewoon nog steeds zwanger tot het tegendeel bewezen is Ik ga toch van minder goed nieuws uit kan het alleen maar mee vallen, en komt de klap iets minder hard aan. Wil ook alle meiden aan de klus succes wensen mijn duimen draaien voor jullie. En de zwangere onder ons een hele fijne zwangerschap wensen. Veel liefs Sancho
Sancho, Goh wat een verhaal; precies hetzelfde als het mijne, echt exact... Hoop dat het allemaal goed voor je afloopt. Stemt me wel positief dat je gewoon zwangerschapsklachten hebt, want die had ik nl. helemaal niet en ik had daardoor al een naar voorgevoel. Bij mij is het afgelopen maandag mis gegaan, maar bij ieder is het anders, en aangezien je ook geen bloedverlies hebt en gewoon de normale klachten hebt, denk ik dat jij je wel gewoon positief moet blijven instellen. Meid ik duim voor je dat alles goed is en de bevruchting gewoon iets later is want doordat je natuurlijk net zoals ik meteen na de pil zwanger bent geworden is dat allemaal moeilijker in te schatten. Kop op, het komt helemaal goed!