ooooh ik ga keihard voor je duimen dat t allemaal goed mag komen wat zal t wachten lang duren zeg ppppffffffff maar we slepen je er door heen dikke geluks knuf en veel liefs mieke
Heb nog een vraagje mijn borsten blijven groeien en ben ook ( weer ) aangekomen. Blijft dit gewoon doorgaan ook als het vruchtje niet meer leeft? Sorry hoor maaar ben zo onzeker. Gelukkig is het bijna maandag. Liefs sancho
sancho, het lijkt wel of je gewoon nog zwanger bent! Ik duim voor je dat ze het niet goed hebben kunnen zien en dat toch alles goed is met je kindje!
wat ik bij mijn MK weet is dat ik tot op de laatste dag, laatste minuut op en top zwanger was... later bleek dat mijn hummeltje al 2 weken dood was. dus tja denk helaas wel dat dat nog wel ff door blijft gaan... maar meis ga nu niet bij de pakken neer zitten het kan zomaar goed aflopen dat zag je wel bij deze zwangerschap ( wat ik al in het begin heb geschreven) knuf van mij...
Ik heb hetzelfde gehad,mijn gyn ging er eigenlijk al vanuit dat het een mk zou worden. op mijn eerste echo zie je ook alleen een boontje (zie album). Ik was geschat op 11 weken zwangerschap,maar was in werkelijkheid nog geen 6 weken. Toch is mijn kleine flink gegroeit tot ieders verbazing!(zie album ) Ik hoop dat jij ook blij nieuws mag ontvangen,maak je niet te druk,dan is de kans groter dat het misgaat.... Sterkte...
Ik denk dat het 2 kanten op kan gaan. Die symptomen zeggen niet zo heel veel, want ook bij mij is het misgegaan en ik heb nog heel lang bep zwangerschaps dingen gehad. Die gingen gewoon door zoals Mandytjuh ook schreef. Het kan ook anders..zie Timiris. Het is heel onzeker nu voor je en moeilijk, maar nog ff afwachten. Sterkte. Mirre
Ik wens je heel erg veel succes/sterkte morgen. Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed is!!! Liefs, mussie
Ik kwam ook met 6 weken voor een echo, en bij mij zagen ze alleen een vruchtzakje geen hartactie, anderhalve week later (toen was ik 7 weken en 4 dagen) was er wel hartactie.. en nu heb ik een zoontje van 12 weken Ik hoop dat het bij jou ook zo zal gaan!!! maar zes weken dan kan er natuurlijk nog van alles gebeuren, maar om een hartactie met zes weken te zien dat is wel erg vroeg hoor
Nou net geweest helaas niet goed. Het was niet gegroeid en geen hartje. D e verloskundige heeft al gebeld, gaat gelijk fax sturen naar het ziekenhuis wordt zsm gecurreteeerd, omdat ik er nu waarschijnlijk al een week of 4 mee loop. Ik hoop dat het er alsnog afkomt voor die tijd , want zie heel erg tegen de ingreep op. Jullie allemaal bedankt voor jullie steun. liefs sancho
Lieve Sancho, Verschrikkelijk te horen dat je vermoedens toch juist waren. Hoop dat je lichaam toch aan gaat geven dat het er uit moet om een curretage te voorkomen; is altijd beter dat de natuur zijn werk doet, maarja als het al even zit dan zal er wellicht niets anders op zitten. Meid ik zal voor je duimen dat het snel afgelopen zal zijn en dat we elkaar in een positief forum weer tegen zullen komen! Sterkte Corine
Hoi Sancho, Ik weet niet hoe ik je kan steunen, maar misschien helpt een grote virtuele knuffel. Heel veel sterkte!
hoi. wil jou niet verder de put in praten en weet ook dat het wachten lang duurt .ik had bij de eerste echo ook een leeg vruchtzakje dachten ze of het was nog te vroeg. ander half week later met mijn man voor tweede die zagen toen een hart actie. wij blij naar huis zouden na twee weken weer terug voor termijn bepaling toen was het als nog mis geen hart actie en niets gegroeid. heb toen na ander halve week miskraam gehad 8 augustus. hoop voor jou dat het gewoon te vroeg was. en je een mooie echo krijgt want wat is dit frustreerend.suucces meid. jor.
sorry en het spijt me dat het ook bij jou mis gegaan is. heel veel sterkte bij mijn is het dus vanzelf nog afgekomen na anderhalve week na de echo. sterkte jor.