Hoi! 8 aug heb ik mijn 1e echo. Volgens mijn berekeningen ben ik dan 6w en 4 dagen. Vroege echo vanwege diabetes. Iemand ervaring met zo'n vroege echo? Ben bang dat als ik geen hartje zie ik helemaal gestrest raak..
Ik was 6w6d We zagen een boontje en een mooi kloppend hartje.. Maar dat hoeft niet.. Kan best zo zijn dat het hartje nog niet klopt omdat bijv de innesteling later heeft plaatsgevonden of iets dergelijks. Ik hoop dat je al een knipperend lichtje of lichtjes mag zien.
Ik zag binnen de 3 seconden het vruchtzakje, mét vruchtje erin, en zag dan ook meteen een knipperlichtje Ik ben gemeten op 6w1d. Wel een inwendige echo. Maar ik heb nog al wel gehoord dat het soms net iets te vroeg is, dus niet panikeren als het nog niet super duidelijk is.
Ik heb eigenlijk geen idee of ik een inwendige of uitwendige krijg. Neem aan als ze uitwendig niks zien dat ze een inwendige doen?
Doen ze dat niet sowieso inwendig bij nog maar een paar weken? Ik had echo bij 7w 1d en dat was automatisch inwendig, ze hebben niet eens uitwendig geprobeerd.. Ga er van uit dat ik maandag (9w1d) ook inwendig weer echo heb. Dacht dat ze het tot x aantal weken nog niet goed uitwendig kunnen zien. Of zeg ik iets heel geks? En hebben ze het bij mij alleen inwendig gedaan om te kijken of het wel pp de goede plek zat oid?
Ik had hem uitwendig met ik dacht 6w en 1d maar volgens de echoscopiste was ik nog geen 6 weken maar we zagen wel een mooi regelmatig kloppend hartje Ik zal een foto toevoegen voor je
Dit was mijn echo van gister.. was toen 6 weken en 5 dagen, 6w en 3 dagen gemeten, maar ik weet wanneer mijn ei was.. Mooi kloppend hartje gezien!
Jaa heel erg! Ben zo benieuwd. Ook omdat we eigenlijk niet weten wanneer mijn eisprong was, en wat mijn cyclus was omdat ik nog maar net was gestopt met de pill en geen echte 'cyclus' heb gehad