We hebben komende woensdag de 20-weken echo Kan niet wachten om ons mupke weer te mogen zien, hoop natuurlijk dat alles goed is maar ben ook hee erg nieuwschierig naar het geslacht.... Wie wacht mee!!!!!
wij hebben hem volgende week dinsdag... heb met 17 wk een pretecho laten doen ( wilde even zien of het goed was). Toch vind ik het nu al spannend!!!! pas weer wat slecht nieuws verhalen van de 20 wk echo gelezen en die blijven dan hangen... Het is en blijft een spannende tijd! Jij hoeft alleen lekker korter te wachten!! Bofkont!! veel gepland komende dagen dat de tijd voorbij vliegt??????
Wij moeten nog even wachten, wij hebben 18 mei een echo en die 20 weken check die hebben wij 3 Juni. en het geslacht willen wij als verrassing houden. Gr Belly
Hey cindy! Wij hebben hem vanavond! Ben zo benieuwd! Zit nu al lekker te hyperen op mijn werk ! Liefs!
@Holagirl, ja uhm nee ik heb nis bijzonders gepland maar ik heb een dochter van 19 maanden die mij goed bezighoudt hahahaha..ja die slechte verhalen heb ik er ook een paar van gelezen maar het is helaas de realiteit....ben gewoon zenuwachtig op een gezonde manier zeg maar.....spannend is het toch? @Belly dat is nog even geduld hebben...ook leuk het als verassing houden alleen heb ik daar het geduld niet voor hahaha... @Joytjuhh....spannend meid....duurt de dag lang he? Wij mogen gelukkig al vroeg!! Willen jullie ook het geslacht weten? En veel succes meid..
ik mag pas volgende week maandag..kan echt niet wachten hoor! ben zo benieuwd of de kleine gezond is. Ik voel hem/haar tenminste wel heel veel. T is een heel druk frummeltje. Vanmorgen controle gehad en tijdens het luisteren naar het hartje, schopte het steeds naar de doptone. Dus aanwezig is de kleine wel haha. wil graag weten wat het is,denk toch weer een jochie. spannend.
ik wil ook zo graag nog 3weken. ik moet nog bellen (kan meestal wel vlug terecht) en hoop dat ik de 17de kan, na mijn werk, dan heb ik gelijk oppas voor leah. ben ook heel erg nieuwsgierig wat het is. en ook wel zenuwachtig of alles goed is. maar dat wordt denk ik straks meer (vooral als je moet wachten in de wachtkamer als het uitloopt)
@Fontana heerlijk he als ze zo druk zijn....grappig dat "hij" naar de doptone schopte hihi.... @Brenjomi ja ik ben ook wel zenuwachtig...maar jij moet nog veel langer wachten jeetje....dan heb ik niks te klagen he?!
haha, we moeten allemaal even lang wachten bij mijn dochter vond ik het alleen maar leuk, was niet zenuwachtig. toen ik daar lag zei de gyn. van alles waarbij ik ineens dacht: goh dat kon niet goed zijn en dat en dat. geen idee waar ze allemaal naar keken. nu weet ik dat een beetje en dat is veel spannender (en of ze kunnen zien wat het is, ik ben zoooooo nieuwsgierig)
hahaha ja in principe wel ja Ja daarom is het spannender he? Bij dochter schrok ik echt halverwege van wat ze allemaal nakeekwerd er helemaal zenuwachtig van maa als alles goed is ben je weer blij he?! Vriendin van mij heeft helemaal nooit zo`n echo gehad die moetsen maar wachten tot hun zoontje geboren werd, was toen nog niet dus eigenlijk mogen wij weer blij zijn he Ik ben ook zo nieuwscheirg wat het is....er is al een echo gemaakt en toen heeft de gyn even snel gekeken en zei hmmm 70% meisje dus ja. Ik dacht zelf ook meisje maar het kan ook een jongen zijn want de navelstreng lag ertussen en de gyn wilde eigenlijk niet kijken maar deed het toch maar even snel, dus ben er niet zeker vansnappie?!! hahahaha
Wij hebben a.s. maandag onze 20 weken echo! We weten al dat het een heerlijk knulletje wordt dus het is puur medisch nu..Ben zo benieuwde en toch wel zenuwachtig..maar we gaan met een positieve instelling ernaar toe!!!
hoi , nou ik wacht zeker mee, want ik heb hem ook woensdag om 12.00u hoe laat moet jij. wij willen ook graag weten wat het is heel veel succes met je echo spinnekop
@Feilo dank je jij nog even wachten aahhhh... duurt lang he?! @spinnekop spannend he wij mogen al gelijk om 9:45 dus lekker vroeg!! En jij ook veel succes meid!!
hoi hoi.. wij mogen ook morgen voor de 20 weken echo. ben ook erg nieuwsgierig. lekker zeg dat je zo vroeg terecht kan ik moet wachten tot 3 uur. sterkte morgen.
zie dat jij er ook al eens eentje hebt gehad.....ben je ook anders zenuwachtig deze keer...vorige keer wisten we tenslotte helemaal niet wat het inhield zo`n echo...
@cindy.. jij bent ook niet zo`n beetje niet goed in wachten he hahaha jij met je 20 weken echo.. maar morgen is je dag eindelijk.. ik mag gelukkig vandaag even spieken.. ben zo benieuwd waarmee ik de lijst ga aanvullen bij ons sept.mama`s hahaha xxxx
gahahahahahaha nee jij dan met je iedere minuut update "nog even" hahahahahahahahahahahaha... Ik ben zooo ongeduldig is niet meer normaal hoor!!! hahaha maar je wie wil nu niet haar kindje uren bekijken hihii... Veel plezier straks!!