eerste echo gehad!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by cindy 26, Feb 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindy 26

cindy 26 Lid

Jan 16, 2009
    5
    0
    0
    kapster
    kerkrade
    geweldig eerste echo gehad echt ongelofelijk om te zien ik ben echt zwanger begin het nu pas te beseffen.
    Ik heb nog nooit zoiets moois gezien het was erg beweeglijk sprong steeds weer op en neer. alles za eraan zelfs het maagje zag je al.
    echt super ik ben zelfs een week verder dan ik dacht ik ben nu 12 wkn en 2 dgn.

Groetjes cindy

2. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    hai Cindy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap !
    Mooi he zo'n echo, toen ik mijn eerste echo had, geloofde ik het ook pas, zo speciaal!
    Ik wens je een fijne zwangerschap, geniet ervan!

Liefs jojo

3. Jill79

Jill79 Lid

Feb 14, 2009
    17
    0
    0
    Hoi Cindy,

het lijkt me echt een geweldige ervaring, die 1e echo! Ik ben nog maar pril zwanger en ben echt benieuwd naar de 1e echo...op de een of andere manier ben ik toch nog heel onzeker nu.. :rolleyes: ..

Geniet van je zwangerschap!

groetjess

4. cindy 26

cindy 26 Lid

Jan 16, 2009
    5
    0
    0
    kapster
    kerkrade
    hoi Jill

Ik was ook heel onzeker voordat ik de eerste echo kreeg ik durfde me niet echt erop te verheugen en als ik het aan iemand zei voelde ik me een beetje rot ik dacht steeds stel ik krijg een miskraam of het hartje klpt niet.
    Maar als je eenmaal de echo hebt gehad en je ziet dat alles goed is tot zover en het beweegd dan gaat heel wat door je heen,nu ben ikeen heel ander mens heel erg gelukkig en dat zal jij dadelijk ook wel hebben,maar ik kan je wel heel goed begrijpen.

Ik wens je hele fijne zwangerschap en probeer er lekker van te genieten en hou me op de hoogte wanneer je je eerste echo krijgt.

Groetjes cindy

5. Hoi Hoi,

Vanmorgen mijn eerste echo gehad, ben minder ver als dat we zelf dachten maar heb een mooi hartje gehoord :) :) .
    Het is heel bijzonder en heel mooi, de tranen vloeiden rijkelijk.
    Over 3 weken hebben we weer een echo om echt te bepalen wanneer ik uitgerekend ben en wanneer we ons wondertje in onze armen mogen houden.
    Ben weer helemaal verliefd :oops:
    liefs

Share This Page