jajajajajajaja morgen is het dan zover........ ging toen straks de telefoon, moest morgen eigenlijk om 13.50 uur naar de echoscopiste voor een eerste echo, de mevrouw van het ziekenhuis. Ik schrok al ik denk *snik* gaat de echo niet door! maar gelukkig werd alleen de tijd verzet wand de echoscopiste was ziek, nu moet ik morgen vroeg. De gynacoloog doet het nu ipv de echoscopiste maja dat boeit me niet! om 10.00uur!!!! hihi en dit komt alleen maar geod uit want hierna ga ik winkelen met mam duszzzzz.............
Nou spannend hoor, wij hebben afgelopen maandag de 1e echo gehad. Was echt super om het hartje te zien kloppen. Veel succes morgen, geniet ervan. groetjes sandra
spannend hoor ik heb hem vorige week gehad en moet je zeggen het is echt heel erg bijzonder zou het we liedere week willen
Ennnnnnnnnn ??? Ben nieuwsgierig. Heb hem net (13:50) gehad. Heb nu de preciese datum, 17 mrt 2007 Ben dus nu 9wk5. Ben erg nieuwsgierig hoe het met jou is gegaan . Liefs Jodi
Ben heel erg benieuwd hoe de 1e echo gegaan is Laat ons niet te lang in spanning zitten... hihi! Gr. Miranda
nee nog niks gehoord. ook niet op msn gezien... het zal toch niet fout zijn...... pfff afwachten maar
Ja begin me een beetje zorgen te maken? Ze maakte zicht helemaal geen zorgen en voelde zich helemaal zwanger, dus zal wel goed zitten toch?
jajajaj ben er weer! alles goed gegaan! alles zat erop en eraan! mini bewoog als een gek door mijn buik! heerlijk joh! mijn vriendje heeft alle sheel heel goed kunnen zien! En het word geen tweeling! het is er 1!!!!!!! Heerlijk ik kan niet meer wachten hahahah nu al!