ik heb vandaag men eerste echo gehad en alles was in orde,het hartje kloptte normaal,tis 14 mm groot,en ben uitgerekend op 16 september men dag kan niet meer stuk,das echt een bevestiging da je krijgt als je da hartje hoort kloppen,nu dringt het echt tot je door hoe groot was het bij jullie op 8 weken? heb gelezen da het al 2 cm moet zijn?
hoihoi hartenlijk gefeliciteerd meid super he als je dan het hartje hoort/ziet ik heb afgelopen maandag eerste echo gehad en was 7 weken zwanger en beeb was 8.0 mm dus zal wel goed zitten denk ik hoor. en het verschilt ook best wel naar mijn idee hoe groot het kindje is. groetjes en geniet ervan
amai,een echte goed gevoel,das toch een moment waar het meest voor gevreesd wordt he... binnen een maand moet ik terug voor zon nekplooimeting... en buite de misselijkheid(echt vervelend) ben ik heel gelukkig,maar als die misselijkheid weg is,zal ik pas echt goed kunnen geniete,haha
Hoi Lunaatje! Toevallig! Ik had woensdag ook een echo (toen 8 wk en 3 dg). Ik ben ook 16 september uitgerekend. Mijn vruchtje was 17 mm, dus dat klopt wel. Geniet ervan! Groetjes
Gefeliciteerd met de goede echo, geniet er lekker van meid! Volgens mij was het bij mij met 8.3 weken 18 mm. Is echt wel goed allemaal.
Hallo, ik heb een echo gehad met 8 weken en 3 dagen en toen was het vruchtje 2,01 cm. Maar ik verwacht blijkbaar geen klein babytje want met 11 weken was het al 8 cm, wat heel erg groot is.
Gaaf hè een eerste echo. Proficiat! Volgens mij kan het wel verschillen per baby hoe groot ze zijn, want de onze is ook iets kleiner dan volgens de boekjes. Liefs 8) Sunny 8)