Helemaal blij en opgelucht. Om de een of andere reden me deze zwangerschap ongerust gemaakt. Maar gelukkig voor niks! Een klein boontje te zien met een mooi kloppend hartje. en precies het termijn wat we in gedachten hadden, 8+4! Hier het resultaat
Geniet ervan! Heb morgen een extra echo gepland omdat we het hartje nog niet gehoord hadden, 8weken nu hopen op een mooi kloppend hartje!
Wij zijn afgelopen woensdag geweest met 9w2d en toen geen hartje gehoord. Heb gevraagd wanneer we dat wel konden horen en ze zei met de 12 weken echo
Ah toch niet dan? Ik hoop alvast op een kloppend hartje dat zichtbaar is, want dat hadden we nog niet gezien helaas. Zou al een opluchting zijn voor ons.
Ik hoop dat bij jullie ook snel het hartje te horen zal zijn. Ze kon eerst het vruchtje niet meteen vinden. Hij zat erg ver weggestopt, maar eenmaal in beeld had ze ook snel het hartje gevonden, gelukkig! Ik duim voor jullie bij de volgende echo, we super spannend!
Oh wat wonderlijk! Heb het hartje goed zien kloppen. Raar maar waar zag ik zelfs al beginnende beentjes bewegen, ongelofelijk!