eerste echo gehad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door winniethepoeh19, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh19

    winniethepoeh19 Niet meer actief

    hoi allemaal
    ik heb gisteren voor eerst me echo gehad en het was allemaal goed zag er goed uit en ben er heel blij me me echo staan in de foto boek

    ik moet 18 september weer heen


    mvg winniethepoeh19
     
  2. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Fijn dat alles goed was! Dat is toch altijd heerlijk te horen?! Geniet ervan, mooie foto hoor!

    Ik moet vanmiddag voor de eerste afspraak naar de gyn... ook met echo, spannend!
     
  3. winniethepoeh19

    winniethepoeh19 Niet meer actief

    hoi Miky dus spannend voor jou ben ook heel blij dat alles goed gaat en ik zou er zowiezo van genieten


    mvg winniethepoeh19
     
  4. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ja zeker spannend. Ook omdat ik niet precies weet hoelang ik zwanger ben... Hoop vanmiddag wat duidelijkheid te krijgen.
     
  5. winniethepoeh19

    winniethepoeh19 Niet meer actief

    hoi Miky okeej ik wist het ook niet precies ik zelf dacht 9 week en 3 dagen maar de echo was 8 week en 2 dagen nou ik hoor het wel van je hoe de echo was en ik denk wel dat je duidelijk heid krijgt hoor ze gaan het op meten

    mvg winniethepoeh19
     
  6. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Bedankt! Ik laat het je hier nog wel even weten morgen. :)
     
  7. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Even laten weten: echo was ook goed. Hartje klopte al. Alleen dus iets minder lang zwanger dan huisarts zei. Maar dat had ik zelf al verwacht dus... Over 3 weken krijg ik weer een echo, voor exacte bepaling.
     
  8. winniethepoeh19

    winniethepoeh19 Niet meer actief

    nou mooi om te horen wij dachten dat ik 9 wek en 3 dagen was 21 augusatus kwam daar maar was dus ook niet zo was 8 week en 2 dagen

    mvg winniethepoeh19
     

Deel Deze Pagina