Ik heb donderdag echo gehad. En wat is de baby vlug gegroeid in 2 weken. 2 weken geleden heeft de vk gemeten op 6 a 7 weken, en nu precies 9 weken. Hoe zagen jullie echo's er rond die termijn uit?
Hier 9 weken en 5 dagen, in zh vanwege ziekte. Hebben het hartje gezien en gehoord. Hersenen en 2 hersenhelften en ook de aanleg van armen en benen al zichtbaar. Maandag weer met 10+2.
Ik heb er nu een hele reeks vanuit allerlei posities, omdat we in het zh waren. Kleine was erg beweeglijk, flink aan het headbangen... HAHA Maar dat was een hele geruststelling!
Mooie echo's dames! Ik moet ook met 9 weken voor weer een echo. Hopelijk is die van mij dan net zo mooi als die van jullie. En de kindjes bewogen al? Wat gaaf. Met onze dochter had ik pas veel later mijn eerste echo en met de miskramen heb ik de 9 weken nooit gehaald. Dus ik weet niet hoe een echo er met negen weken uitziet.
Ja, hij / zij is al heel beweeglijk hihi. Erg leuk om te zien. En dat mag jij ook snel ervaren. Veel plezier!!
Hele mooie echo's dames! Hier ook een echo in de kast liggen van 9 weken maar die is echt wel minder duidelijk! Geniet van het kleine hummeltje!
Wow wat een mooie echo's! Ik hoop dat die van mij er over 9 dagen ook zo mooi uit ziet (ben dan wel al 9+6)
Hoi allemaal! Gelukkig ook een mooie echo gehad bij 9 weken! Zelfs weer iets vooruit gezet, maar ik verander nog even niets aan de uitgerekende datum tot de termijnecho.
Mooie echo's!!! Ik heb dinsdag mijn termijn echo.. Bijna zover, en weer super spannend!! Heb nml echt nergens last van, vaak moe. Maar dat ben ik toch wel ook al ben ik niet zwanger hihi
Hier kijk ik ook al een tijd met smart uit naar dinsdag! Dan ook mijn echo met 9+6. Spannend!!! Ik heb ook nergens last van, dat maakt me best wel onzeker eigenlijk. Ik hoop zo dat alles in orde is en dat ik ook zo'n prachtige echo kan delen straks!
Echo net was weer goed!! Vandaag precies 11 weken. Kindje lag alles behalve stil, en hebben nu een leuke actie foto
Wij mogen maandag weer met 12+2. Wat gaat de tijd toch snel, als kan het me van echo naar echo niet snel genoeg gaan!