Sinds zaterdagavond heb ik flink last van mn buik. Gewoon dat ik er snachts van wakker wordt. Vooral aan de zeikanten van mn buik. Het trekt ook door naar mn rug. Zitten gaat opzich wel en liggen met opgetrokken benen ook maar gestrekt liggen of rechtop lopen doet erg zeer. Moet donderdag naar de vk dus dan geef ik het zoiezo aan maar miss dat jullie weten wat dit kan zijn.. Mn moeder zegt bandenpijn maar dat is best een gemene pijn dan haha
ja klinkt als bandenpijn, kunnen voelen als messteken. mogelijk ook je bekken, geef het inderdaad even aan bij je vk die kan je evt doorsturen naar een fysio voor wat verlichting.
Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde. We zitten ook bijna gelijk kwa termijn. Ik denk dat het idd bandenpijn is, maar zo erg had ik het bij m'n zoontje ook niet. Het is een venijnige pijn die bijna constant aanwezig is. Zeker lopen en bukken en tillen vind ik erg vervelend op het moment en moet dan gauw weer gaan zitten. Het trekt vreselijk. Daarbij heb ik nu ook al bekkenproblemen dus hier is het ook lekker kommer en kwel