Hallo allemaal, ik ben zwanger van nummer 2 en woon niet in NL, heb al een eerste goede echo met 7w 2d gehad, en de volgende staat gepland met 11w 3d, dan de nekplooimeting. Dat doen ze hier automatisch. Maar is dit niet een beetje vroeg? Dacht dat het in NL vanaf de 13de week gedaan wordt? En tot hoeveel mm moet ik hopen? Wij hebben bij de eerste in NL besloten om deze echo niet te doen, vandaar dat ik er eigenlijk barweinig van weet, maar aangezien het hier automatisch wel in de planning staat probeer ik mij er via het internet en dus ook hier wat beter op voor te bereiden.
Ok, ik had hierboven nog wat meer moeten lezen, als het dus tot die 3 mm is, dan lijkt alles positief?
Van harte gefeliciteerd Volgens mij gebeurd de nekplooimeting tussen de 11 en 14 weken Als je een hartje hebt zien kloppen met je echo ziet het er goed uit hoe groot het vruchtje hoort te zijn durf ik niet te zeggen
Hallo, hier in België gebeurt dat ook vrijwel automatisch, tenzij je het echt niet wil. Ik was ongeveer even ver als jij als ze het deden en dan mocht de plooi max 2.4mm zijn. Dit is afhankelijk van verschillende factoren maar weet zelf niet juist welke. Veel succes!
Okkk, dank jullie wel! Inderdaad handig om te weten nu, dat dus in Belgie bij zoveel weken de max 2.4mm is, dan heb ik nog een beter idee van hoe en wat. thx!