hallo, sorry ben zo happy dat ik even mijn ei kwijt moet! Vanmorgen bij de gyn geweest en alles zag er goed uit!Hebben hiervoor een miskraam gehad en het was dus ff inwendig kijken of alles mooi schoon was.Ze vertelde dat ik mooi dik slijmvlies had en dat we weer door mogen gaan!had nog geen menstruatie gehad maar volgens haar komt dat binnen twee weken omdat me eitje net gesprongen was! Heb echt een super gyn en ze liet alles zo mooi zien!Me eierstokken en me eitjes!Was weer een hele ervaring! liefs een jolien!
haha dank je!Ben echt super blij hiermee! om te klussen waren we nu al iets te laat,maar dat hebben we de dagen hiervoor genoeg gedaan dus dat zit goed!
oh spannend, veel succes! ik ben afgelopen woensdag voor controle geweest maar moet eerst wachten op de eerste menstruatie zei de gynaecoloog dus het gaat bij jou wel snel laat het ons weten he
nou,heb begin januarie al een miskraam gehad dus we zijn nu al zes weken verder!vond het langzaam gaan!maar dat stond natuurlijk ook niet duidelijk in me berichtje