Eerste echo icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Asley, 2 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    Dankjewel! Jij hebt een spannende en lange weg achter de rug zeg! Gebruikte jij ook menopur?
    Hoeveelheid zegt inderdaad niets.. Hoe graag ik ook alles zou willen controleren, helaas lijkt dit iets ongrijpbaars te zijn..

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat is hem. Je wilt grip hebben maar dat kan gewoon niet. En juist dat maakt het ook zo zwaar. Als ik jou vertel; dat je 2 jaar ellende door moet om zo je droom te verwezelijken. Dan is dat makkelijker dan dat je aan een ellendige rit begint en niet weet wat en wanneer de uitkomst is. Dat maakt het zwaar.

Ik gebruikte gonal f. 150 eh.

Woensdag de tp?

3. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    Precies dit ja!
    Had ook echt meer eitjes verwacht, maar schijnbaar had ik te hoge verwachtingen.
    Ja woensdag hopelijk een terugplaatsing.

Bubblez vindt dit leuk.
  4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Thumbs up!!

Asley vindt dit leuk.
  5. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Nee, ik had bijna overstimulatie. Exacte aantal weer ik zo even niet meer. Maar wel heel veel. Zo zie je maar, het zegt dus helemaal niks! En idd ik had 4 cryo’s van de 5 bevruchtingen. De 5de was de verse tp.

Asley vindt dit leuk.
  6. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Hier bij icsi 1: 9 eicellen, 9 bevrucht, uiteindelijk 1 verse en 4 cryo's. Niet zwanger.
    Icsi 2: 16 eicellen, 14 rijp, 10 bevrucht, 1 verse waaruit onze dochter geboren is en slechts 1 cryo. Ik zat tegen een overstimulatie aan en het had niet veel gescheeld of de verse terugplaatsing had niet door gegaan.
    Dus je ziet maar zoveel eicellen is dus helemaal niet goed.

Succes!! Hopelijk heb je van de week een mooie terugplaatsing!

7. Marley020

Marley020 Actief lid

17 feb 2018
    356
    286
    63
    Vrouw
    @Asley succes morgen! Ik duim voor je. Nu komen de spannende wachtweken eraan. Dat is ook echt killing, vooral de tweede wachtweek. Zorg voor veel afleiding.

Heb niet eerder gereageerd op je vraag, maar je wel gevolgd. Ik ben morgen mijn punctie. Ook spannend.

8. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    Dankjewel voor jullie lieve berichtjes!!
    Waarschijnlijk had mijn vriend het verkeerd verstaan en hadden we maar 3 eitjes, geen 9. Twee ervan waren volwassen en zijn bevrucht. Een is er gister teruggeplaatst en die andere moet nu nog doorgroeien. Maar gezien de hoge eisen die ze aan cryos stellen moeten we van de embrioloog er vanuit gaan dat we geen cryos krijgen:(. Super spannend dit!!

Marissie82 vindt dit leuk.
  9. Marley020

Marley020 Actief lid

17 feb 2018
    356
    286
    63
    Vrouw
    Ik duim voor je. Heb je al bericht gehad of er embryo's zijn ingevroren?

Asley vindt dit leuk.
  10. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    We hadden sowieso nog maar 1 embryo over, en moesten er volgens de embryo loog niet op rekenen. We krijgen binnenkort een brief. Nog afwachten dus...

11. Marley020

Marley020 Actief lid

17 feb 2018
    356
    286
    63
    Vrouw
    Oh dat is niet echt hoopgevend... :(

Deel Deze Pagina