Dankjewel! Jij hebt een spannende en lange weg achter de rug zeg! Gebruikte jij ook menopur? Hoeveelheid zegt inderdaad niets.. Hoe graag ik ook alles zou willen controleren, helaas lijkt dit iets ongrijpbaars te zijn..
Dat is hem. Je wilt grip hebben maar dat kan gewoon niet. En juist dat maakt het ook zo zwaar. Als ik jou vertel; dat je 2 jaar ellende door moet om zo je droom te verwezelijken. Dan is dat makkelijker dan dat je aan een ellendige rit begint en niet weet wat en wanneer de uitkomst is. Dat maakt het zwaar. Ik gebruikte gonal f. 150 eh. Woensdag de tp?
Precies dit ja! Had ook echt meer eitjes verwacht, maar schijnbaar had ik te hoge verwachtingen. Ja woensdag hopelijk een terugplaatsing.
Nee, ik had bijna overstimulatie. Exacte aantal weer ik zo even niet meer. Maar wel heel veel. Zo zie je maar, het zegt dus helemaal niks! En idd ik had 4 cryo’s van de 5 bevruchtingen. De 5de was de verse tp.
Hier bij icsi 1: 9 eicellen, 9 bevrucht, uiteindelijk 1 verse en 4 cryo's. Niet zwanger. Icsi 2: 16 eicellen, 14 rijp, 10 bevrucht, 1 verse waaruit onze dochter geboren is en slechts 1 cryo. Ik zat tegen een overstimulatie aan en het had niet veel gescheeld of de verse terugplaatsing had niet door gegaan. Dus je ziet maar zoveel eicellen is dus helemaal niet goed. Succes!! Hopelijk heb je van de week een mooie terugplaatsing!
@Asley succes morgen! Ik duim voor je. Nu komen de spannende wachtweken eraan. Dat is ook echt killing, vooral de tweede wachtweek. Zorg voor veel afleiding. Heb niet eerder gereageerd op je vraag, maar je wel gevolgd. Ik ben morgen mijn punctie. Ook spannend.
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes!! Waarschijnlijk had mijn vriend het verkeerd verstaan en hadden we maar 3 eitjes, geen 9. Twee ervan waren volwassen en zijn bevrucht. Een is er gister teruggeplaatst en die andere moet nu nog doorgroeien. Maar gezien de hoge eisen die ze aan cryos stellen moeten we van de embrioloog er vanuit gaan dat we geen cryos krijgen. Super spannend dit!!
We hadden sowieso nog maar 1 embryo over, en moesten er volgens de embryo loog niet op rekenen. We krijgen binnenkort een brief. Nog afwachten dus...