Eerste echo: inwendig of uitwendig?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Baby94, 19 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna2406

    Anna2406 Actief lid

    15 dec 2020
    271
    472
    63
    Vrouw
    Ik had mijn eerste echo met 6+5 en er was heel duidelijk beeld met zelfs een knipperend hartje. Nooit inwendig gehad. Misschien dat het ligt aan het soort apparatuur wat de vk/zh heeft?
     
  2. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Jeetje wat wordt er nog veel inwendig gedaan! Bij mij niet.
    Ik ga altijd naar een pretecho bureau, maar daar doen ze ook medische echo's.
    Nooit inwendig gehad, zelfs vanaf 4 weken al niet. Vanaf 5+3 kun je hartactie zien. Gewoon goede apparatuur.
     
  3. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Hoe is je echo gegaan @Baby94 ? Viel het mee?
     
    Baby94 vindt dit leuk.
  4. Baby94

    Baby94 Lid

    21 mrt 2016
    60
    14
    8
    sorry voor de achterlijk late reactie haha. Maar k ben al weken te druk met hele dagen misselijk zijn en mezelf overeind zien te houden.
    Bij de echo aangegeven dat ik liever heb dat ze eerst uitwendig proberen. “Oh dat doe ik altijd” kreeg ik als reactie! Waarom dan in de brief zetten dat het standaard een inwendige echo is?
    Het was prima te zien, hartje zag je al goed kloppen (ofja het knipperde flink haha).
    Gister 2e echo gehad, ook weer alles goed. Baby was er iets minder blij mee en begon hard om zich heen te trappen. Echoscopist moest rechts op de buik met 2 handen dat echo-ding in m’n buik duwen omdat er schijnt nogal een sterke buikspier steeds voor schoot.. :eek:
     
    Daantjeee en prulletje2 vinden dit leuk.
  5. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat alles zo goed gaat! Maar wel ontzettend naar dat je zo misselijk bent
     
    Baby94 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina