Jonge mama en nix dank jullie Idd niet echt n fijne vent die gyn Heb net t zkh gebeld en had sowieso al de afspraak voor vrijdag bij iemand anders staan De gyn die m'n ks heeft gedaan toevallig van m'n zoontje Ook n norse vent wat ik me kan herinneren want was n spoed ks Maar goed beter dan die harteloze sukkel van vorige werk! Spannend voor jou dus ook nix Ik herken t zo wat je zegt Toch weer n weekje terug en je bent meteen weer n heel stuk onzekerder .... Maar goed ik denk maar...ik heb geen bloed dus t zal wel goed zitten En op de echo zag je t wel zitten maar nog te klein Net zoals je zegt jonge mama..... Hopelijk n mega goeie echo vrijdag!! Kan niet wachten ben nu al zenuwachtig
Jeeejjj vanmiddag een goeie echo gehad met n kloppend hartje! ! Super dankbaar en blij! !! Bedankt voor al jullie lieve reacties! !!
Gefeliciteerd! Ik heb je topic in de gaten gehouden. Wat een opluchting zeg! Zie ook dat we gelijk lopen, leuk! Ik ben morgen ook 8 weken zwanger en ik heb de termijnecho ook op 22-07. Spannend he
Hey TS, Van harte gefeliciteerd! Top zeg. Hier een ander verhaal, vorig jaar kreeg ik met 6 wkn een inwendige echo en daar was heeeel duidelijk op te zien dat het niet goed zat maar dat kon ik pas achteraf zeggen de Gyn meteen. Helaas vind ik wel dat bepaalde gyns te snel oordelen, zoals bij jou. Je ziet ellendig lang in de zenuwen voor niks. Meid ik wens je een prachtige zwangerschap toe!
Dank je wel wat leuk!! Lopen samen op!! En ggrappig dat we beide op .22-7 de termijnecho hebben! Jii ook van harte!!! Nala die onzekerheid en stress is echt killing en dan vooral onnodig idd Deze arts zei meteen oh ik lees dat t er vorige keer wel gewoon goed uit zag hoor!!! Nahhhh waarom had die vent dat niet tegen mij gezegd dan!! Ik wil nooit meer bij die gyn iig!! Dat zal ik bij de intake ook goed duidelijk maken! !! Roln thanks voel me goed!!!! En jij
Oh en heb deze week echt geleerd om mn gevoel te vertrouwen en je hart te volgen!!! Je gevoel is eigenlijk altijd goed! Zo zie je maar ik had de hele tijd n goed gevoel!!!!! Vertrouw op jezelf!!!!!