Wat zouden jullie doen in mijn situatie?? (Echo verzetten?)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mizz Bunny, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    #1 Mizz Bunny, 25 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2013
    Pffff wat een dag hier dames... en heb er nog een probleem bij ook.

Het is namelijk zo dat vriendlief vanochtend is uitgegleden en hij is nu geopereerd. Hij zal nu zeker tot woensdag in het ziekenhuis blijven en donderdagochtend hebben we een echo gepland staan bij de vk. Ik wil dit niet zonder hem doen, maar gezien zijn situatie zal meegaan moeilijk worden.

Wat zouden jullie doen??

Echo verzetten tot hij meekan of
    Alleen de echo doen of
    Vragen of de echo in het ziekenhuis gemaakt kan worden zodat vriendlief hem ook kan zien?

2. Derbi

Derbi Niet meer actief

Of inderdaad vragen of het in het ziekenhuis kan, of verzetten. Nog langer moeten wachten is balen, maar zeker de eerste echo is iets van samen en ik denk dat je vriend dit niet wil missen. Hij heeft dan ook wel een flinke smak gemaakt! Balen en beterschap gewenst!

3. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Ja echt gigantische smak. Heeft zijn heup gebroken.
    Artsen konden het ook moeilijk geloven gezien zijn leeftijd. Maar ja de foto liet het echt zien, hij heeft nu een pin, plaat en schroeven erin zitten. Kan hem nog horen schreeuwen van de pijn. Echt stond erbij te janken toen hij op de schep werd gedraaid.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ahhh wat klote zeg!
    Ik zou vragen voor een echo in het ziekenhuis anders gewoon gaan.
    Zou zelf te nieuwsgierig zijn helaas.:)

Beterschap voor je mannetje en succes bij de echo!

5. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Wat een nare smak zeg! :( Ik zou de situatie uitleggen en inderdaad vragen of het in het ziekenhuis kan.

Veel beterschap voor je vriend!

6. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Ik zou het echt verzetten, het is zo speciaal dat samen te doen!

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

dit, en daarbij ben je nog heel pril zwanger, de kans dat je nu echt al "genoeg" ziet is niet heel groot.
    Ik snap zeker je onzekerheid na de vorige poging (als ik in je banner lees)

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik zou of vragen of de echo in het ziekenhuis kan plaats vinden, of het even verzetten. Een eerste echo is toch wel speciaal om het samen te doen.

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Titel even aangepast zodat het duidelijker is voor andere leden waar het topic over gaat ;)

10. Derbi

Derbi Niet meer actief

Jeetje, heup gebroken, dat is echt wat! Ja je kan soms echt lelijk vallen!

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jeetje, en ik maar balen dat ik na 1,5 week nog steeds last heb van mijn stuitje na een val!

Ik zou de echo een weekje verzetten.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heel veel sterkte en beterschap voor je vriend.

Ik zou de echo ook verzetten zodat je vriend erbij kan zijn.

13. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

echt verzetten lijkt me geen optie wand als hij nu al niet mee kan dan wordt het zowiezo pas over een paar weken.

ik zou vragen of het in het ziekenhuis kan zo niet zou ik er alleen of met iemand aders heen gaan.

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Over 2 weken is ze ruim 8 weken, dat is echt niet laat voor een eerste echo. En misschien kan haar man eerder al wel mee.

15. Ik wilde eerst zeggen dat ik dan gewoon alleen zou gaan, maar ik zie dat je nog maar 6 weekjes zwanger bent, in dat geval zou ik de echo een (of meerdere) weekje(s) verzetten, dan valt er ook meer te zien en kan je vriend er hopelijk wel gewoon bij zijn.

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Ik zou ook wachten het is zo fijn om samen jullie kindje voor het eerste zien en idd even informeren waneer ze verwachten dat je vriend/man weer wat mobieler zal zijn en of het mogelijk is om in het ziekenhuis wat te regelen.

Succes hoor wat een nare smak heeft hij gemaakt beterschap.

Groetjes paula

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee, ik had mijn eerste echo ook pas bij 8 weken? Sommige mensen krijgen de eerste echo zelfs nog later?

18. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ikzelf loop in het ziekenhuis met de zwangerschap. Weet niet hoe mobiel je'vriend strakjes is? De echokamer is bij mij maar een klein hokje... rolstoel zou wel gaan hoor! Zou het even navragen, is heel bijzonder die eerste echo. Misschien zie je niet veel, maar wat je wel ziet is jullie kindje in wording
    Heel veel sterkte voor je'vriend en heel veel geluk met je zwangerschap

Deel Deze Pagina