Panter, stop met zoeken. Je zult altijd verhalen vinden met slechte afloop, die worden veel vaker gedeeld. Probeer vertrouwen te krijgen en wat afleiding te zoeken deze week.
Mijn dochter heeft op dezelfde dag 2 echo's gehad. 1 bij de echopraktijk en 1 bij de gynaecoloog. Die bij de echopraktijk klopte precies met het termijn dat ze ook moet wezen. Bij de gynaecoloog scheelde het 1 week korter. Ik ben ervan overtuigd dat gynaecologen minder goed zijn in het meten. Dus zou nog niet jezelf gek maken met spookscenario's en probeer hoop te houden. Succes en geniet van je zwangerschap
Was bij mij ook, ik ging met 6+3 en het hartje klopte maar de Gyn schatte het om 5+4, ik zei dat dat onmogelijk was. Hij gaf toen aan dat zo'n eerste echo eigenlijk alleen bedoeld is om de hartactiviteit te zien en dat pas na 8 weken er iets gezegd kan worden over de groei. Toen ik (in mijn berekening met 8+3) terugkwam was het ook precies op schema en dus 8+3, dus het was toch een meet fout geweest. Geen zorgen maken dus! Het is echt geweldig dat het hartje zo krachtig klopt! Is alles wat op die termijn met zekerheid is vast te stellen!
Panter, op het internet lees je meer negatieve verhalen, dan positieve! Ik weet uit ervaring dat je bevestiging zoekt, maar door het internet wordt je alleen maar nog meer onzeker. Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop dat het snel vrijdag voor je is!
Bedankt allemaal voor de peptalk! Ik stop met Google en zolang mn beeb groeit op de onderste curve ist goed. Als het maar groeit.
Ik had met 7 weken een echo.. het hartje klopte heel goed maar het was maar de minimale grote voor 6 weken. 10 dagen later weer en echo en toen liep het nog 4 dagen achter nu as vrijdag weer en ben benieuwd of het dan klopt met de eisprong.. dus weer helemaal bij gegroeid is.
Zooooo opgelucht!!! Het kindje was gewoon meer dan verdubbeld in afmeting. Is van 6,7mm naar 14,2 mm gegaan met een krachtig hartje. Volgens de gyn groeit ie mooi in zijn eigen curve, en is dit een gezonde, doorgaande zwangerschap. Vanaf nu mogen we ook naar de verloskundige.
Wat fijn panter! In Arnhem noord zit een hele fijne praktijk! Zie dat de echo in het zh Rijnstate gemaakt is
Ik woon bij Leeuwarden dus das wat te ver Wij zijn in Arnhem zwanger geworden mbv de spermabank aldaar. Vandaar dat de echo in Arnhem gemaakt is. Nu mogen we gewoon naar verloskundige in de buurt hier.
Ik ook Was er 10:30 en liep om 12 uur weer naar buiten. Hebben we samen in de wachtkamer gezeten. had jij die leuke roze schoenen aan?
Nee ik had bruine schoenen aan. En een paars-wit gestreept shirt, spijkerbroek, grijs vest en krullend haar en bril.