Angst voor de termijn echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Xxdemixdtcxx, 7 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xxdemixdtcxx

13 nov 2018
    11
    3
    3
    Vrouw
    Oo jeetje hebben veel mensen dat?? Ik heb met 7 weken en 3 dagen een goeie echo gehad met kloppend hartje ik was voor eventjes gerust gesteld vorige week hebben we het hartje mogen horen was ook weer eventjes gerust gesteld en morgen hebben we onze termijn echo 11 weken en 1 dag waarschrijnlijk maar oo wat heb ik een angst dat het niet goed zit pff wordt een lange nacht
    Denk ik

2. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ja dat is denk ik heel normaal. Ik had het zelfs na de termijn echo weer... sowieso sloegen ze daar de plank mis. Want na de goede termijnecho bespraken ze de nipt en dat ik die wel snel moet prikken want als de uitkomst slecht was moesten we snel gaan afbreken enz enz... ging ik alsnog angstig naar huis.

3. Xxdemixdtcxx

13 nov 2018
    11
    3
    3
    Vrouw
    Dat lijkt me echt niet fijn ik heb al van te voren gezegt dat ik de nipt test niet ga doen hoop dat ze daar niet verder over in gaan ik durf nog nergens over na te denken tot ik morgen heb gezien of het goed is ja of nee

4. MamaZijnIsDeBom

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ow nee maar dan zullen ze dat niet doen hoor! Bij ons werd wel echt gevraagd of we daar informatie over wilde en dat wilde wij. Maar de timing was achteraf niet zo lekker...

Je weet wel dat wanneer je al een goede echo gehad hebt met 7 weken de kans echt stukken kleiner is dat het nog mis gaat he!!! Dus probeer ook vertrouwen te hebben in je baby!! Ik duim voor je.

5. Xxdemixdtcxx

13 nov 2018
    11
    3
    3
    Vrouw
    Dankjewel ik ga dan proberen te slapen morgen kwart over 9 weet ik het spannendd

MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  6. MamaZijnIsDeBom

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Lekker vroeg! Dat scheelt wel. Ik heb liever een dag later een echo, en dan in de morgen, dan een dag eind van de middag! In het begin dan he, nu maakt het me niet meer uit. Stom he? Veel plezier. Laat je het weten?

7. Xxdemixdtcxx

13 nov 2018
    11
    3
    3
    Vrouw
    Het is allemaal goed ! Alles zit er op en eraan we zijn nu 11 weken en 3 dagen kleine beweegt goed en veel ☺ hele opluchting!!

EvitaDedu vindt dit leuk.
  8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Wat fijn zeg.

Ik herken het heel erg. Wij hebben 4x het geluk gehad om snel zwanger te raken, we hebben 3 gezonde dochters. Nu ben ik zwanger van de 4e en ik denk steeds 'wanneer gaat het bij ons mis'.
    21 januari 1e echo gehad en een kloppend hartje gezien. Volgende echo zou 25 februari zijn. Daar zou dus 5 weken tussen zitten.
    Ik heb toen opgebeld of ik tussendoor nog een pretecho kon laten maken, de assistente heeft mijn afspraak toen verzet naar 15 februari.

Afgelopen week weer die onzekerheid, dus weer gebeld en ik kon vandaag komen voor een extra echo (wel tegen betaling). Alles zag er weer goed uit en heb het hartje ook mogen horen.

Ik ga wel weer zo'n angelsound kopen, zodat ik af en toe kan luisteren.

Deel Deze Pagina