eerste echo...leuk?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door majrim, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. majrim

majrim Lid

4 feb 2006
    34
    0
    0
    Groningen
    pff, ik kan as maandag dus komen voor de eerste echo. Leuk????nou zo voel ik het niet. ik ben heeeel zenuwachtig en al bijna bij voorbaat verdrietig :cry: omdat ik zo bang ben dat er iets mis is, dat het hartje niet klopt of zo. wat vreselijk vind ik dit. hoe groot is die kans eigenlijk? dat hij het niet doet zeg maar? dat schijnt ook niemand te weten.
    ik ben nu iets meer dan 9 weken zwanger en ben heel moe heb grote pijnlijke borsten (met sinds een week van die sierlijke blauwe patronen erop) en heb het nog aan niemand verteld. (van de zwangerschap) Wat een kwelling vinden we het! nog even geduld. maar als iemand nog tips heeft, deze zijn zeer welkom.

groetjes Mirjam (die zooo bezorgd is) :(

2. lildushi2000

21 feb 2006
    90
    0
    0
    Hoi Mirjam,
    Ik weet niet precies wat ik tegen je moet zeggen maar ik wil je wel een beetje geruststellen...
    Ik heb namelijk zelf met 8 weken een echo gehad en ik was ook zo zenuwachtig...maar je moet gewoon positief blijven denken hoor!!!
    Je hebt in ieder geval de zwangerschapsverschijnselen en volgens mij ook geen last van hevige buikpijn of bloedverlies...
    Tja je bent al 9 weken dus bekijk het positief want om je nu te gaan stressen heeft echt geen zin...
    Dus ik wil je veel succes en plezier natuurlijk wensen aanstaande maandag...
    Groetjes Denise

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    De meeste zwangerschappen gaan gewoon goed hoor Majrim.
    Mijn verloskundige zei "heb vertrouwen in je lichaam en je zwangerschap".
    Een kansberekening is gewoon niet echt te maken, als het kindje niet oke is, (niet levensvatbaar) dan is het vanaf het begin al fout.
    Daar kun jij helemaal niets aan doen, op geen enkel moment in je zwangerschap.
    En geloof me, ook daar sla je je echt wel doorheen hoor.

Door er de hele tijd aan te denken, en te hopen dat alles goed is oefen je geen invloed uit op je zwangerschap, je hebt er geen controle over.
    Dus sit back & relax. (makkelijk gezegd, ik weet het)

Wat gebeurt, gebeurt. (diep he? haha)
    En je krijgt vast een prachtige echo maandag!!!! Let maar op.

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Majrim, ik wil je nog even succes wensen voor morgen!!!
    Het wordt vast heel leuk, geniet ervan. :D

Deel Deze Pagina