Echo 16 weken en 1 dag

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Crazycat, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Hallo dames..
    Ik heb een kindje wat dysmatuur geboren is
    nu mAak ik me best zorgen .
    Toen de echoscopist klaar was zei ze dat alles netjes volgens de lijntjes was..
    Maar ze moest toch even haar supervisor bellen..
    Toen sprak ze over p6 ..

Dat betekend toch dat hij zei weer t e klein is ?

Zei zegt dat dysmaturiteid pas ontstaat na de 20 ste week al ben ik het daar dus zeker niet mee eens

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Niemand?

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Of het te klein is weet ik niet ben natuurlijk geen arts.
    Maar p5 en eronder dan moet er vervolgonderzoek plaatsvinden althans dat is mij verteld.
    Ik zat juist aan de andere kant p90.
    Alles tussen p5 en p95.is normaal zei ze.
    Als het idd p6 is bij jou en met je voorgeschiedenis zou ik er toch op aandringen alles wat extra in de gaten te houden.

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Ik snap sowieso niet dat als je de onrust bij aanstaande moeder weg wilt halen dan aan de telefoon met je supervisor zegt over p6 enzo terwijl je tegen mij zegt dat er niets is

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Idd helemaal mee eens.
    Volgende bezoek aankaarten en als jij er veel onrust van heb aandringen op wat extra controles.

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hier 2 kindjes die dysmatuur waren. Bij de 20 weken echo lagen ze beiden een week achter met de groei. Dus ik denk eigenlijk ook dat het al eerder kan beginnen.
    Vandaag mijn 20-weken echo gehad en kindje loopt nu (nog) niet achter op de groei. Ik vind dat nu dus erg positief.

Gek dat het met jou niet goed besproken is als ze het klein vond. Ik had wel een guo in het ziekenhuis met een erg ervaren echoscopiste. Zij kon dus direct alles met mij bespreken, wellicht mocht die van jouw dat niet gezien ze moest overleggen met een supervisor?
    Wel erg jammer, want zo krijg je misschien meer onrust dan nodig :)

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Maar als jedan moet overleggen doe het dan zonder de aanstaande mama. Zo maak je alleen maar meer zorgen
    Ik loop nog bij een vk maar door dit verhaal word ik doorgestuurd naar de gyn..

( wat eigenlijk de bedoeling was met 25 weke )

Deel Deze Pagina