5 weken echo kleiner dan verwacht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MariekeRox, 10 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Dames vandaag een echo gehad bij 5 weken omdat ik vannacht verschrikkelijke buikpijn had. Alles zit op zijn plek maar het is kleiner dan verwacht. Terwijl ik zeker weet dat ik vAndaag 5 weken ben. Iemand hier ervaring mee?

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Kan het niet zijn dat je een latere eisprong hebt gehad? Zei de vk/gyn daar wat over?

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik weet ook zeker wanneer ik mijn eissprong heb gehad en die klopt niet met mijn uitgerekende datum! Scheelt een week (wel vooruit gezet)
    Maar vooral zo vroeg is een misrekening gauw gemaakt.
    Vaak denken vrouwen dat ze verder zijn dan uit de echo blijkt maar het 1 mm verschil is al een paar dagen.

wat was er te zien op de echo als ik vragen mag? Met 5 weken zie je meestal alleen verdikt slijmvlies en misschien een ring
    Is er al een nieuwe echo gepland?

4. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Klopt dik slijmvlies en een ring meer was het ook niet. 2 echo's gepland volgende week. Deze betaal ik zelf en de week daarop en deze wordt dan aangeboden. Ik weet dat het enige wat ik kan doen is goed voor ons zorgen en de rest is het afwachten

5. Nathalia125

Nathalia125 Actief lid

30 jan 2016
    108
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had met 5.2 ook alleen een ring. Gewacht tot 7.2 en toen zat er een boontje dus het kan hoor

6. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Fijn om te horen Nathalia!

7. Nathalia125

Nathalia125 Actief lid

30 jan 2016
    108
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik was ook heel bang hoor, omdat je bij andere soms al een hartje ziet of iets anders.. Maar gelukkig zag je bij de 7 weken echo een boontje met een kloppend hartje. En bij de 9 weken echo bewoog het zelfs al.. Dus het gaat wel snel.. Klinkt makkelijk maar je moet even geduld hebben 😂.. Heb ik zelf ook niet hoor! Snap je helemaal haha

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij 5 weken zie je nog geen hartje hoor. Je ziet dan nog niet veel.. Vanaf 5.4 kun je een hartje zien als t meezit.. Je heeft je dus nig geen zorgen te maken.

9. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Succes! Ook kan het zijn dat je volgende week nog geen hartje ziet...
    Is nog erg vroeg hoor.

Maar wat je nu beschrijft klinkt normaal dus gewoon vanuit gaan dat het goed zit.

En onzekerheid is normaal hoor denk dat wij dat allemaal hebben ervaren!
    Maar probeer er niet 24/7 mee bezig te zijn.

Deel Deze Pagina