Eerste echo met 7.1wk te vroeg?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Cins, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wachten tot na de vakantie. Het kan een hoop onzekerheid met zich meebrengen. Hoe later je het kloppend hartje ziet, hoe meer kans ook dat het goed gaat. En de tijd naar de 2e echo is ook weer korter.... Ik zou het risico van onzekerheid niet nemen persoonlijk....

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik had met 6 weken en 3 dagen een uitwendige echo, vanwege bloedverlies (bleek: hematoom) en daar waren 2 kloppende hartjes te zien, tot nu toe nog nooit een inwendige echo gehad en heb elke week vanaf die eerste echo wel 1 keer per week een echo gehad, je moet wel zorgen voor een volle blaas, met 7 weken moet je al zeker wat kunnen zien!! of er moet gebruikgemaakt worden van een echo apparaat uit de middeleeuwen :D dan is het beter als het inwendig is, maar ze kijken meestal eerst of ze wat via de buik kunnen zien, zo niet dan laten ze je plassen en dan kijken ze inwendig.

Hier een filmpje van een echo met 7 weken: https://www.youtube.com/watch?v=wq1FFQ9ZO3A

3. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hier inwending op 6+4 kloppend hartje dus zou wel moeten lukken hoor! :)

4. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Nou heb contact met de gyn gehad en we kunnen daar de dag voor onze vakantie terecht. Dan ben ik dus 7.1 week. En bij de verloskundige kunnen we direct na de vakantie terecht met 8.4 week, dus mocht er voor de vakantie niets te zien zijn hebben we iig direct een afspraak daarna staan. Hoor zo veel positieve verhalen dat ik het wel aan durf! Thanks!!!

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als je termijn klopt zie je echt wel iets..

6. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Zonnetje, termijn klopt, ik temp dus weet op de dag precies hoe of wat.
    Ben zo benieuwd, zou het liefst nóg eerder willen! :D;)

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Spannend! 7.1 is niet te vroeg. Bij mij wordt dan zelf al een ma vastgesteld. Je bent echt niet te vrirg. Niet uit de gevarenzone maar komt vast goed!

Deel Deze Pagina