Nog 3 nachtjes slapen dan eindelijk de eerste echte echo!! Zijn er meerdere die hem rond deze tijd kregen wat zagen jullie ?? Ik ben zo benieuwd vind het echt spannend 😍😍
Een klein wit garnaaltje van 1 cm met een kloppend hartje. Spannend hoor hoop dat je een mooie echo krijgt
Spannend is het zeker nog 3 nachtjes slapen haha , gelukkig sta ik meteen om 8.45 hoef dus niet de hele dag nog te wachten!! Dank je wel . Hoop ook echt op een mooie echo! X
Spannend!! Ik krijg hem ook met 7,4 weken. Moet nog even geduld hebben. Op naar een mooi kloppend hartje!
Hier zullen we ook een vroege echo krijgen ivm miskramen. Bij mijn zoontje ook gehad. Daar zagen we een klein wurmpje met een knipperlichtje erin!
Op mijn profiel staat een echo ja hebben jullie heel Goed gezien, dat was een echo om te kijken of het niet buitenbaarmoederlijk was. Dus dinsdag heb ik officieel mijn eerste " echte echo".. Zo duidelijk genoeg!
Ach, je wordt iig goed in de gaten gehouden! Ze vertellen het wel even allemaal voor je he meid.. Maar om ff op het onderwerp terug te komen! Ik had mijn echo ook met 7.3 weken en daar werd ik 2 dagen vooruit gezet. Ik was daar zo blij mee aangezien het de vorige keer helaas een miskraam was geworden! Ik zag een boontje met een mooi kloppend hartje! Hoop dat jij hetzelfde mag gaan zien heel veel succes!
Ah wat lief van je!! Ze houden me wel goed in de gaten heb ook een hele goeie Gyn gelukkig. Zit bij haar al vanaf 2010 vanaf dat ze cystes heeft verwijderd van mijn eierstokken. Maar het is de eerste keer zwanger dus ik weet niet wat ik moet kunnen zien met die 7 weken vandaar mijn vraag ook hartstikke bedankt voor je lieve antwoord en ik ga ook duimen voor een schattig boontje met een knipperlichtje!! 😁❤️
Die reactie is niet nodig toch? Ik heb op meerdere van je topics naar mijn weten netjes gereageerd. Omdat je het nu over je eerste echo hebt vroeg ik me gewoon af hoe het nou zit. Maar succes verder!
Sorry maar mijn reactie is net zo normaal als jou vraag. Leg je netjes uit waarom er al 1 echo is gemaakt. Hoef je je niet aangevallen te voelen of iets. Maar bedankt hoop dat ik iets aan je succes heb. 😊
Spannend!! Ik hoop dat je een mooi knipperend hartje te zien krijgt!! Ik las jouw reactie ook een beetje negatief. Komt denk ik door de laatste zin, met die uitroepteken erachter
Dank je wel!!. Haha ja dat zou kunnen moet je maar even overheen lezen mijn iPhone vind het af en toe leuk om van woorden een ander woord te Maken of van een vraag teken een uitroepteken. 🙈