eerste echo met partner?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mano82, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Mijn mannetje is met elke echo en elk onderzoek erbij.

Hij wil het ook voor geen goud missen.
    We plannen de afspraken aan het begin of aan het eind van de dag, zodat dat makkelijker gaat met z'n werk.

2. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Mijn vriend ging niet altijd mee als ik op controle moest maar wel is hij bij alle echo's geweest!
    Hij is ook zelfstandig ondernemer en kan idd niet altijd even naar huis komen.

Liefs

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mijn man in spé is met de eerste echo niet meegeweest. Puur omdat we geen keus hebben. Hij is timmerman en reist elke dag van onze woonplaats in Friesland naar Hilversum. Hij kan dus niet even vrij nemen, of even heen en weer gaan. Jammer dat mijn eerste echo niet erg positief was en dat ik toen alleen was. Maar ik weet nu dat ze ook s avonds spreekuur heeft en mocht ik straks weer zwanger zijn, dan wil ik gewoon 's avonds naar haar toe, zodat hij ook mee kan!

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mijn man kwam juist omdat hij zelfstandig ondernemer is thuis en ging altijd mee voor de echo´s en meestal mee naar de controles. Vond hij zelf gewoon zo leuk.

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mijn man werkt super lange dagen en is daarom dinsdag en donderdag's vaak vrij en ik plan dan de vk en echo's dus hij is er altijd bij !
    bij mij is het iets makkelijker om vrij te nemen dus neem ik vrij om samen te kunnen gaan ...
    Maar hij zou het echt niet willen missen ! :thumup:

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    alle echo's meegeweest en sommige standaard controles als de tijd net goed uit kwam

7. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Mijn man gaat ook mee met alle aankomende controles en echo's. (morgen de eerste.)
    We hebben speciaal een vk uitgezocht waar we ook in de avond op controle kunnen komen. Dit is wel zo handig.
    Hoeft hij niet steeds vrij te nemen.

8. jenm

jenm Actief lid

23 jul 2007
    140
    0
    0
    Apeldoorn
    Mijn vriend gaat mee naar alle afspraken zowel controles als echo's hij wil er gewoon bij zijn als trotse vader.
    Dit ik plan ze meestal tegen 4 uur zodat hij maar een half uurtje eerder weg moet van zijn werk.
    Hij zit door heel nederland heen voor zijn werk.

Deel Deze Pagina