Hoi Meiden aanstaande maandag hebben we onze eerste echo ..... Na meer als twee jaar zouden we nu gaan starten in het ziekenhuis en een dag voor mijn verjaardag ( ik had getest omdat ik wilde weten of ik wat kon drinken ) Teste ik knal positief Het was en is nog steeds of ik droom !!! Ik heb niet echt last van zwangerschaps kwaaltjes als alleen giga moe en behoorlijk futloos veel slapen en sinds gister wat zeurende pijn in me rug als ik te veel doe en een buik die al behoorlijk opzet ( pas nu al niet meer in mijn favo broek ) maar verder heb ik niks dus daarom soms wat onzeker aanstaande maandag hebben we de eerste echo en zullen we hopelijk ons wondertje voor de eerste keer gaan zien verheug me er wel op maar aan de andere kant ben ik heel bang dat er straks iets niet goed zou zijn pfff juist omdat het nu eindelijk zover is hoop ik zo dat het allemaal goed mag gaan liefs
Ik had ook een heel dubbel gevoel toen we naar de vk reden voor de eerste echo, maar hoe gaaf is het als je op het scherm iets ziet flikkeren!!! Maandag heb ik de nekplooi meting echo, dus weer net zo spannend als de eerste echo. Geniet ervan meis!!
thx mirjam jij ook heel veel succes maandag met de nekplooi meting ook weer een spannend moment nog drie avonden slapen en dan weten we meer ben zo benieuwd !!!!
Wij hebben a.s maandag ook onze eerste echo...ook al is het dit x voor een tweede kindje, het blijft super spannend! Ik zit al een tijdje in de zenuwen omdat ik met afvegen elke x wat lichtbruin slijm heb...verder ben ik ook niet misselijk, alleen erg moe en pijnlijke borsten, dit had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochter. Mijn buik is s avonds erg opgezet, lijk dan al 4 maanden zwanger Hihi. Hoe laat moet jij? Wij om 13.50. Heel veel succes maandag en dat we een mooi kloppend hartje zien! Volgens mij lopen we gelijk
succes dames!!!! Dat moeten wel super echo's gaan worden want da's namelijk mijn verjaardag!!!! op naar de flikkerende hartjes, goede nekplooimetingen enzovoort !
Ik moet maandag ook naar de gyn. Het is de tweede echo maar we hopen en duimen dat alles goed gaat. Het is even spannend wanneer je in de stoel zit,maar wanneer je je kindje ziet smelt je helemaal.
Hey Inge Wat leuk we lopen Indd gelijk Spannend hè maandag wij moeten 9:40 in het ziekenhuis zijn Dit is voor ons alles de eerste x dat we het mogen mee maken Manlief verheugt zich er enorm op en ik vind het zooooo spannend Ergens toch bang dat het Miss niet goed zou zijn terwijl alles heel voorbeeldig verloopt moet ik zeggen begin nu met bepaalde drinken of eten meer dingen niet lekker te vinden en die buik is eigenlijk al best behoorlijk Ik ga duimen voor je maandag en natuurlijk voor de rest die maandag allemaal voor een echo weg moeten Op naar mooie echo's !!!! Van onze wondertjes Liefs en tot morg
that brings me back! oh oh als ik weer aan de eerste echo denk het lijkt al weer zoooo lang geleden. Heel spannend maar alles komt vast helemaal goed met jullie kleine knipper lichtjes Heel veel succes en plezier morgen!! BTW: mijn vriend maakte zich nergens zorgen om voor we daar heen gingen, maar vervolgens heeft hij de nacht na de echo niet geslapen omdat hij zo overdonderd was van het kloppende hartje dat hij had gezien. Zooooo schattig
Ik moet nog even wachten op de eerste echo en intake. Ik krijg hem maandag 3 september, vlak voor mijn vakantie. Hopelijk ziet alles er goed uit! Succes iedereen!
Had meiden, gisteren begonnen met bloeden en het stopt niet.. mijn testen worden lichter en ik weet helaas uit ervaring dat het mis is...ik krijg een miskraam. Ik krijg vanmiddag de bevestiging. Voor de andere heel veel succes en plezier met de echo!
heel veel sterkte hoor ingie...Toch diep vanbinnen blijven hopen op een knipperlichtje..Je weet het nooit he xxx
@TS, hoe was het gegaan? Alles goed bij de echo? Ben benieuwd. @Ingie....jeetje! Heel veel sterkte meid, al hoop ik natuurlijk dat je toch nog positief nieuws hebt gekregen.
@ Inge wat klote meen je niet hoop dat alles meevalt voor je en dat jullie wondertje blijft zitten waar hij zit Hier vandaag de eerste echo en binnen een sec riep ik daar zit ons kleintje de gyn lachen haha het hartje klopte !!!! Ging als een razende tekeer ik dacht zelf dat ik op 7 wkn en 4 dagen zat maar volg de gyn was ik al acht weken ons kleintje was nu 14 mm groot de gyn wad tevreden over wat hij zag en zei me dat het er mooi uitzach Helemaal happy dus !!!!!! Nu 12 sep terug voor een preciese meting om te kijken hoever we zijn Volg de berekeningen vandaag zouden we 8 april uitgerekend zijn En dan hebben we de 12de meteen een afspraak om te kijken of we de algehele test willen doen met nekplooi meting etc wat ik zelf wel wil doen En hoe is het alle andere vergaan vandaag ? Liefs