Maandag 27 aug eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door reallove, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hoi Meiden

aanstaande maandag hebben we onze eerste echo .....
    Na meer als twee jaar zouden we nu gaan starten in het ziekenhuis en een dag voor mijn verjaardag ( ik had getest omdat ik wilde weten of ik wat kon drinken ) Teste ik knal positief
    Het was en is nog steeds of ik droom !!!

Ik heb niet echt last van zwangerschaps kwaaltjes als alleen giga moe en behoorlijk futloos veel slapen en sinds gister wat zeurende pijn in me rug als ik te veel doe en een buik die al behoorlijk opzet ( pas nu al niet meer in mijn favo broek )
    maar verder heb ik niks dus daarom soms wat onzeker

aanstaande maandag hebben we de eerste echo en zullen we hopelijk ons wondertje voor de eerste keer gaan zien verheug me er wel op maar aan de andere kant ben ik heel bang dat er straks iets niet goed zou zijn pfff juist omdat het nu eindelijk zover is hoop ik zo dat het allemaal goed mag gaan

liefs

2. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik had ook een heel dubbel gevoel toen we naar de vk reden voor de eerste echo, maar hoe gaaf is het als je op het scherm iets ziet flikkeren!!!

Maandag heb ik de nekplooi meting echo, dus weer net zo spannend als de eerste echo.
    Geniet ervan meis!!

3. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    thx mirjam

jij ook heel veel succes maandag met de nekplooi meting ook weer een spannend moment

nog drie avonden slapen en dan weten we meer ben zo benieuwd !!!!

4. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben a.s maandag ook onze eerste echo...ook al is het dit x voor een tweede kindje, het blijft super spannend! Ik zit al een tijdje in de zenuwen omdat ik met afvegen elke x wat lichtbruin slijm heb...verder ben ik ook niet misselijk, alleen erg moe en pijnlijke borsten, dit had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochter. Mijn buik is s avonds erg opgezet, lijk dan al 4 maanden zwanger Hihi. Hoe laat moet jij? Wij om 13.50. Heel veel succes maandag en dat we een mooi kloppend hartje zien! Volgens mij lopen we gelijk :D

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Veel succes dames!!
    Ik heb woensdag de 20weken echo in het ziekenhuis!

6. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    succes dames!!!!

Dat moeten wel super echo's gaan worden want da's namelijk mijn verjaardag!!!! :D op naar de flikkerende hartjes, goede nekplooimetingen enzovoort ! :D

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik moet maandag ook naar de gyn. Het is de tweede echo maar we hopen en duimen dat alles goed gaat. Het is even spannend wanneer je in de stoel zit,maar wanneer je je kindje ziet smelt je helemaal.

8. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hey Inge

Wat leuk we lopen Indd gelijk ;)
    Spannend hè maandag wij moeten 9:40 in het ziekenhuis zijn
    Dit is voor ons alles de eerste x dat we het mogen mee maken
    Manlief verheugt zich er enorm op en ik vind het zooooo spannend
    Ergens toch bang dat het Miss niet goed zou zijn terwijl alles heel voorbeeldig verloopt moet ik zeggen begin nu met bepaalde drinken of eten meer dingen niet lekker te vinden en die buik is eigenlijk al best behoorlijk

Ik ga duimen voor je maandag en natuurlijk voor de rest die maandag allemaal voor een echo weg moeten
    Op naar mooie echo's !!!! Van onze wondertjes

Liefs en tot morg ;)

9. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes geniet lekker van de echo het is echt een wondertje!

10. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    that brings me back! oh oh als ik weer aan de eerste echo denk het lijkt al weer zoooo lang geleden.
    Heel spannend maar alles komt vast helemaal goed met jullie kleine knipper lichtjes;)
    Heel veel succes en plezier morgen!!

BTW: mijn vriend maakte zich nergens zorgen om voor we daar heen gingen, maar vervolgens heeft hij de nacht na de echo niet geslapen omdat hij zo overdonderd was van het kloppende hartje dat hij had gezien. Zooooo schattig ;)

11. FemkeJ

FemkeJ Lid

8 aug 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog even wachten op de eerste echo en intake. Ik krijg hem maandag 3 september, vlak voor mijn vakantie. Hopelijk ziet alles er goed uit!

Succes iedereen!

12. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Had meiden, gisteren begonnen met bloeden en het stopt niet.. mijn testen worden lichter en ik weet helaas uit ervaring dat het mis is...ik krijg een miskraam. Ik krijg vanmiddag de bevestiging. Voor de andere heel veel succes en plezier met de echo!

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hè bah ingie wat klote zeg!
    Heel veel sterkte vandaag bij de echo!

14. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    heel veel sterkte hoor ingie...Toch diep vanbinnen blijven hopen op een knipperlichtje..Je weet het nooit he xxx

15. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    @TS, hoe was het gegaan? Alles goed bij de echo?
    Ben benieuwd.

@Ingie....jeetje! Heel veel sterkte meid, al hoop ik natuurlijk dat je toch nog positief nieuws hebt gekregen.

16. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    @ Inge wat klote meen je niet hoop dat alles meevalt voor je en dat jullie wondertje blijft zitten waar hij zit

Hier vandaag de eerste echo en binnen een sec riep ik daar zit ons kleintje de gyn lachen haha het hartje klopte !!!! Ging als een razende tekeer ik dacht zelf dat ik op 7 wkn en 4 dagen zat maar volg de gyn was ik al acht weken ons kleintje was nu 14 mm groot de gyn wad tevreden over wat hij zag en zei me dat het er mooi uitzach
    Helemaal happy dus !!!!!!
    Nu 12 sep terug voor een preciese meting om te kijken hoever we zijn
    Volg de berekeningen vandaag zouden we 8 april uitgerekend zijn
    En dan hebben we de 12de meteen een afspraak om te kijken of we de algehele test willen doen met nekplooi meting etc wat ik zelf wel wil doen

En hoe is het alle andere vergaan vandaag ?

Liefs

Deel Deze Pagina