Eerste echo na miskraam

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Zomerrr, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    As vrijdag is het dan zover!
    Onze eerste echo. Ik ben zo gestrest en weet van gekkigheid niet meer wat te doen.
    Omdat het de vorige keer niet goed was en we gelijk na de miskraam zwanger zijn geworden ben ik zo onzeker.
    Wie is er gelijk/vlak na een miskraam zwanger geworden en een goede echo gehad?

Liefs, zomerrr

2. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Herken je onzekerheid, had ik zelf ook. Ben 2 maandne na mijn miskraam opnieuw zwanger geworden. Gelukkig kreeg ik al met 7 weken een echo, want was zo bang dat het weer mis was! Gelukkig was alles goed en ook de 12 weken echo was prima. Weet zeker dat je vrijdag een mooie echo hebt! Dan kun je echt gaan genieten, want de kans dat het dan alsnog mis gaat is een stuk kleiner! Succes vrijdag!

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik ben niet gelijk weer zwanger geraakt na mijn miskraam maar herken wel je spanning van de 1ste echo na een miskraam.
    Voor mij voelde deze zwangerschap gelijk al goed en bij de vorige voelde het al niet goed dus ik ben heel erg op mijn gevoel af gegaan bij de 1ste echo.
    Deze was gelukkig goed dus vanaf toen vertrouwde ik op mijn gevoel.
    Succes vrijdag !

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Dankjewel voor de reacties!
    Geeft je toch weer hoop:)

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik heb de echo met 6 weken gehad na mijn miskraam. En 3 echo's en 6 weken later ben ik inmiddels 12 weken zwanger. Het kan dus echt. Ik was ook gelijk zwanger (4 weken na miskraam positieve zwangerschapstest in handen).

Ik zag echt als een berg op tegen de echo maar het geeft je ook wat rust hopelijk. Heel veel sterkte met wachten tot vrijdag en dan hopelijk een supermooie echo!!

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Foxy, jij ook bedankt voor je reactie!
    Als ik zo reactie lees wordt ik elke keer weer wat positiever!

Deel Deze Pagina