Hallo! Ik ben nu 15weken zwanger en krijg 20feb de 20weken echo! Heel spannend allemaal, ben nu al zenuwachtig. Je leest overal verhalen hoe de toekomstige moeders het ervaren. Heel leuk om te lezen. Nu meer mijn vraag of iemand ook in Lelystad is geweest...? Mijn 12weken echo is daar ook gedaan, ging gelukkig wel goed alleen assistent was wat aan het klunzen. Normaal niet erg! want zij moeten het ook leren, maar het was een inwendige echo dus het deed zo nu en dan pijn. 20 weken echo is uitwendig neem ik aan? Ik ben niet de dunste en mijn verloskundige zegt dat de baby hoger ligt dan dat ze gewend is. Groetjes van een zenuwachtige toekomstige moeder
Ik! Leuke mensen, ze nemen de tijd en je krijgt mooie foto's mee. Ik heb alleen geslachtsfoto van deze echopraktijk in mijn album staan.. Het is inderdaad uitwendig..
ja het zijn zeker aardige mensen daar. Mijn verloskundige is ook aardig, het is dan ook mijn eige zus haha Ik ben echt super zenuwachtig voor de 20weken echo. Die krijg ik op 20feb, en meteen na de echo gaan we door naar de 9maandenbeurs. Weten we meteen of we voor jongen of meisje moeten kijken Ik ben er 70% zeker van dat het een meid is. Mijn vriend zegt een jongen. Kijken wie er gelijk heeft haha Groetjes! Succes verder met je zwangerschap !
Ik ben er vrijdag geweest en vond het een hele lieve vrouw die ons hielp. Ze vroeg hoe ik me voelde waarop ik antwoorde, nerveus omdat de vorige keer het 2 dagen voor dezelfde termijn echo mis ging. Meid dan gaan we nu eerst de echo maken en praten we straks verder. Buik bloot, ding erop en ik kreeg in 2 seconde te horen dat het hartje klopt. Ik ben met de 20 weken echo van een vriendin mee geweest en ook hier vond ik dat het een aardige vrouw was die veel vertelde en liet zien. Ze legde alles netjes uit en zei ook dat als ze wat langer stil was of heen en weer ging er niets aan de hand is maar dat het beeld niet duidelijk genoeg is. Al met al ik ben tevreden met de praktijk
bedankt voor de reacties! Ik ben ook wel tevreden over de mensen daar. Eigenlijk niks mis mee, ze zijn aardig en leggen alles zo goed mogelijk uit. Misschien was het meer omdat ik een assistent in opleiding had met de inwendige echo. Ze had het nog nooit gedaan (of pas 2de keer)
Dan zal de ervaring waarschijnlijk anders zijn ja. Aan de ene kant moet iedereen het leren maar aan de andere kant is het al spannend genoeg allemaal.