Ja sorry, moet het even kwijt aangezien ik deze zwangerschap nog erg 'geheim' wil houden ivm de mk welke ik heb gehad dd 16 okt! Ik ben dus weer zwanger...JEEEJ....En ongelofeloos ivm de PCOS die ik heb...maar vandaag de ferti arts gebeld... Assistente nam uiteraard op, en ik blij meedelen dat ik 'weer' zwanger ben! Maar goed, ze vroeg natuurlijk de laatste menstruatie dag..dus ik zo; dat was 16 okt mijn MK. Ze ging er dan vanuit dat ik al in week 7 zat Nou nee, dat geloof ik niet hoor mevrouw... Ze vroeg toen welke test ik had gebruikt, ik de CB Digitaal zonder indicatie. Tsjah zegt ze, deze heeft wel veel HCG nodig... ja ik weet het...maar toch... ze ging overleggen met de arts....paar min later had ik mevrouw weer aan de telefoon..en nu mag ik toch al volgende week woensdag komen voor een echo... Zucht, tuurlijk wil ik dat! Maar............ik bedenk elke keer...wat nou als ik die vroege echo de vorige keer niet had gehad...was het dan misschien geen MK geworden?! Maar ja, ik wil het ook zo graag weten of het in ieder geval goed op zijn plekje zit... want ik zou in mijn beleving dan pas echt maximaal 5,5 week zwanger zijn... het is gewoon weer zo spannend! Zucht...moest het even kwijt.... nb. bij mijn eerste zwangerschap in 2006 was het ook zo gegaan...snelle echo, twee dagen later ging het mis. Zwangerschap zoonlief ook redelijk snel, maar toen was ik toch al 7 weken kloppend hartje en voila het ging goed... nu sept zwanger, vroege echo...ging een paar dagen later mis...nu weer zwanger en dus weer een zeer vroege echo.... kan het echt geen kwaad?
Nee, echt niet. Maar als je er zo mee zit, bel ze dan even. Misschien dat zij je gerust kunnen stellen.
Mijn man geeft ook aan dat we anders eerst moeten vragen om een uitwendige echo..stel er is niets te zien dat we dan wel inwendig doen...
Het kan echt geen kwaad, maar gezien je eerdere ervaringen zou ik gewoon even bellen en vragen of ze het uitwedig willen doen. Het lijkt me dat je ongerustheid begrijpelijk is.
Thanks, ik ga gewoon volgende week woensdag naar het ziekenhuis en vraag of ze het eerst uitwendig willen doen...en hopelijk is de spruit dan al zo te zien