Spannend allemaal zeg.. A.s. dinsdag heb ik mijn eerste echo.. Maar ik vind het heel moeilijk om te beslissen of ik iemand mee moet nemen of dat ik dit alleen moet doen.. De vader van de kleine uk zal er namelijk niet bij zijn, aangezien die er vandoor is gegaan toen ik zwanger bleek te zijn.. Mijn moeder wil heel graag met me mee, maar om de 1 of andere reden wil ik haar niet mee hebben.. Vraag me niet waarom, want dat kan ik echt niet uitleggen.. Erg moeilijk dit zeg.. Wat zouden jullie doen??
alleen is idd maar alleen.. maar ik weet dus niet wie ik moet vragen.. mn nichtje wil ook heel graag.. maar kan momenteel geen auto rijden want zit met der gehele been in het gips
nee niet echt.. heb wel wat mensen waar ik mee om ga, maar niet echt zulke goeie vriend(in)en waarvan ik zeg, die neem ik mee.. dat maakt het dus sowieso ook al erg moeilijk..
De eerste echo ben ik alleen gegaan. Ook bij mij was de 'vader' er vandoor gegaan. Ik heb er wel over nagedacht iemand mee te nemen maar ik wilde het gewoon alleen doen... Ik zou zeggen, volg je gevoel!
misschien is dat idd maar het beste.. al denk ik dat ik het wel ff moeilijk zal krijgen.. maar ja :S ik denk der nog wel ff goed over na vandaag en morgen..
Alleen is prima als alles goed is maar red je het ook als dat niet zo is? Is wel spannend, een eerste echo is wel spannend... Succes in ieder geval!!!
Zo dan... Dat was wat vanmorgen!! Toch besloten iemand mee te nemen.. En daar ben ik echt heel erg blij om.. Dat echoding zat nog geen 2 tellen op mn buik of de tranen waren er al.. Zeker toen het op dat moment ook net aant trappen was en het handje omhoog deed... Zo mooi!!! als of het zei van "kijk!! ik ben er echt hoor!!" Natuurlijk waren de tranen van vreugde.. Maar toch zeker ook wel van verdriet.. Had me vroeger dit moment toch altijd anders voorgesteld.. Maar helaas!! Gaan er nu gewoon proberen van te genieten en er het mooiste van proberen te maken!! Wil bijdeze ook de foto ff met jullie delen View attachment 197496
Wat een mooie foto! Gefeliciteerd met dit prachtige wonder. Weet nog goed hoe ik me voelde bij m'n eerste echo, eindelijk bewijs dat ik het me niet had ingebeeld, maar er zat echt een klein mensje in mijn buik. Overigens deed ik al mijn echo's alleen. Vader was er niet vandoor, zeker niet, maar wilde gewoon echt niet mee. En iemand anders wilde ik er niet bij hebben. Alleen de pretecho's (3D/4D) heb ik met anderen erbij gedaan. Maar zo te lezen was het voor jou de allerbeste keuze om wél iemand mee te nemen. Doe wat voor jou goed voelt, en zwijmel lekker weg bij je foto's.