Hier was de eerste echo met 12 weken en later nog met 20 weken. Was toen best jalours om de mensen om me heen die veel meer echo's hadden dan wij.
Ik heb een afwijking dus krijg om de 2 a 3 weken een echo...vanaf week 6 10 weken is normaal al zie ik bij steeds meer meiden 8 weken...
Bij ons krijg je de echo rond de 9 weken, ik krijg hem net 2 dagen voor de kerst.... maar pffffff wat is het nog lang wachten voor mijn gevoel. Geloof namelijk nog steeds niet dat ik zwanger ben...
Hey senso, dat heb ik dus ook, denk dat ik het bij een echo pas geloof maar dat duurt voor mijn gevoel idd erg lang. Wel leuk dat jullie het voor de kerst hebben, kun je iets leuks doen met de foto als je het nog aan iedereen moet vertellen! xxx
hoeft niet hoor. ik bedoel jeweet dat je met 6 weken waarschijnlijk geen kloppend hartje zien .maar ze kunnen wel meten of de vrucht overeenkomt met de zwangerschapsduur
Hoi Senso en Loes1983, Ik heb dus ook de echo pas bij 9 weken ofzo, ook de 23ste en geloof ook niet dat ik zwanger ben. Heb echt zo weinig klachten, voel me haast beter dan toen ik niet zwanger was. Maakt je soms best onzeker en vind 3 weken echt zo lang duren nog! xx
ik heb mijn eerste echo met 8 weken gehad en daarna iedere bezoek aan de gyn. tot aan de 20 weken echo en toen aan het eind nog 2. dus ik heb er best veel gehad.
@loes & kanelly Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben... ben echt de nachtjes aan het tellen, nu nog 22 nachtjes slapen pfff Wij hebben het nog aan niemand verteld, vind het namelijk superleuk om met kerst mijn moeder en mijn schoonmoeder een foto van een springend guppie onder hun neus te duwen hahaha maar moeilijk is het ook en het maakt het ook dat je zwangerschap nog wel niet echt lijkt. Hier wel wat klachtjes als om 21 uur niet meer wakker kunnen blijven en in de ochtend en avond last van misselijkheid maar daarnaast voel ik me goed. (test soms nog wel hoor om te kijken of het echt zo is hahaha) Jullie ook zo onzeker?
Ja ook erg onzeker, vooral omdat ik me zo goed voel! Ook nog 22 nachten, wat duurt het lang! Wij hebben het al wel verteld aan onze naasten
Hey, ik voel me ook nog erg goed, enige waar ik last van heb is dat ik minder goed naar de wc kan... grote boodschap haha. en mijn buik wordt al een paar dagen opgerekt. Ik ben ook wel onzeker of het allemaal wel goed gaat en dat er gewoon iets aan het groeien is is nog zo onwerkelijk! xxx
Bij de eerste kreeg ik ook pas de echo met 12 weken. Toen ik weer zwanger was kon ik al met 9 weken terecht voor een echo, ook omdat wij geen combinatietest wilden, anders hadden we moeten wachten tot 12 weken. We kregen toen gelijk wel een schok te verwerken omdat bleek dat het hartje net gestopt was met kloppen. Door deze miskraam kreeg ik nu met 7 weken een echo, hierna volgde de termijnecho met 13 weken en de apk keuring baby met 20 weken. Tenzij er nog twijfels zijn over de ligging (was bij de eerste met 38 weken, hiervoor een echo) later in de zwangerschap zal het bij deze echo's waarschijnlijk wel blijven. Toch is het wel begrijpelijk dat je zoveel mogelijk je baby wilt zien.