Ik kreeg de eerste echo ook met 11 weken en 4 dagen en vond het echt geweldig. Eigenlijk stond de echo volgens de berekening met 12 weken gepland maar ik bleek iets minder ver dus mag ik er morgen met 13 weken nog 1 laten maken Dat is denk ik ook leuker eerder is er nog zo weinig te zien, nu zagen we ook echt al een bewegend mini mensje
hallo dames ik heb met 9 weken mijn intake gehad en over 2 weken heb ik ook pas mijn eerste echo omdat mijn verloskundigen zegt dat er dan meer te zien is niet het geslacht of zo maar de form van de baby veel sucses iedereen
Hoi Allemaal, Ik heb morgen mijn intake gesprek bij de VK en overmorgen de eerste echo. ik ben dan 8w en 4d. Toen ik mijn afspraak had gemaakt bij de VK vertelden ze me dat ik zelf de afspraak voor de echo moest regelen, heb dus gelijk de Echografie van het ziekenhuis gebeld en kon daar dus al de 23e terecht, hoefde niks te vragen of te zeggen werd gewoon zo ingepland, nu twijfel ik toch of ik het met twaalf weken zal laten doen, morgen maar even bespreken met de vk..kijken wat zij zegt..wel spannend allemaal hoor....Groetjes
Ik heb mijn afspraak gemaakt voor de verloskundige, als dat is ben ik 8 weken en 5 dagen. Daarna maken we de afspraak voor de echo.Ik moet dus nog even geduld hebben...
Hey MerleQ, Ik had bijna dezelfde vraag geteld als jij, alleen per ongeluk bij het verkeerde forum gezet Dus niet gezien dat er al een zelfde vraag bestond.. Maar we lopen bijna gelijk! Spannend hé Zal zo veel meer gerust zijn als ik een hartje zie kloppen, is nu nog allemaal zo onwerkelijk! liefs
ik krijg morgen mijn eerste echo. En dan ben ik bijna 11 weken. Ze zeggen ook dat als je vroeger komt je nog niet zoveel van het kindje kunt zien. Dus heb ik de wijze raad maar opgevolgt en me maar in mijn hoofd gezet dat als het dan niet is afgekomen dat alles oke is.Dat heeft mij wel over de eindstreep geholpen. Ben wel heel erg benieuwd morgen. Trouwens zo'n 3 weken geleden bij de verloskundige geweest en ze kon het hartje nog niet horen kloppen. Ze vertelde er wel bij dat dit heel normaal is. Soms verstopt het zich nog te veel.Maar hopen dat 't morgen wel goed te zien is Groetjes peg
Hoi, Ik ben vanmorgen bij de vk geweest intake gesprek en ze hebben een poging gedaan om naar het hartje van het kindje te luisteren, helaas konden ze hem niet vinden! Volgens de vk niet iets waar je je zorgen over moet maken. ( tenslotte ben ik 9 weken en drie dagen) Nu heb ik volgende week een echo... dus ben benieuwd.. hoop dat ik dan een mooi kloppend hartje kan zien! De rest van de zwangeren succes!
inderdaad is 12 week de normale termijn en zie je gewoon al een echt mensje, daarvoor zie je praktisch niets. toen ik van mijn 1ste kindje zwanger was in 2004 heb ik alleen met 12 week een echo gehad om dat ik een onregelmatige cycles had en met 38 week en 40 week omdat het kindje niet daalde. hoe het nu is vind ik beter.
Ik heb, gezien een medische indicatie, de eerste echo met 6 wk en 3 dagen gehad, bij de gyn. Hier zagen wij duidelijk de kleine met een krachtig kloppend hartje en de dooier. Was een goed gevoel heb dan in ieder geval de bevestiging dat het goed zit, kan natuurlijk altijd nog fout gaan maar stelt toch gerust. Nu de volgende echo met 12 wk en 2 dg en hopen dat deze ook goed is zodat ik eindelijk wat meer kan genieten.
Ik ben zwanger geworden door IUI. Daarom kreeg ik met 7, 9 en 11 weken al echo's in het ziekenhuis. Maar bij de VK kreeg ik eerste pas bij 12. Dit is heel gebruikelijk. Wij hebben gewoon "geluk" gehad dat we voor de eerste VK afspraak nog bij gyn liepen en daar om de 2 weken terug mochten komen. Onze VK maakt echo's trouwens zelf, dat scheelt ook wel. Heb je gewoon meteen 1e afspraak een echo. Maar zoals eerder al gezegd door anderen: die van 12 weken is echt het mooist. Bij ruim 9 weken zie je ook al kindje hoor (zie mijn album), maar niet zo mooi als bij 12. Dan is het echt een mensje!
ik heb met 5 weken mijn eerste echo gehad. Ik dacht zelf dat ik al 6wk4dg was.... dus dat was even jammer. Want we zagen alleen dat het vruchtje op de goede plek zat. Zie mijn album. Nu mag ik met 9 weken terug komen..... Maar ik twijfel of ik niet liever met 11 weken ga. Ik denk het wel, maar het duuuuuurt zo lang Het is echt afwachten allemaal. En leven met de dag 'carpe diem' xcobi 6wk3dg