2 dagen echo achterelkaar

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamavanThiemo, 29 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Ik heb 7 juni een afspraak bij de gynaecoloog en 8 juni de combinatietest. Nu vroeg ik me af of het kwaad kan 2x achterelkaar een echo. Ik lees her en der dat veel echo's ook niet goed zijn.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mensen die bij een gynaecoloog in het ziekenhuis lopen, krijgen zowat wekelijks een echo. Dus hoezo kan dat kwaad?

Ikzelf liep tijdens de zwangerschap van Finley ook bij een gynaecoloog en kreeg bij elk bezoek een echo. Heb tijdens die zwangerschap dan ook ontelbare echo's gehad.

3. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Dat weet ik, sta zelf ook onder behandeling bij gynaecoloog en krijg ook bij elke afspraak een echo maar nooit 2 dagen achterelkaar. Vandaar mijn vraag.

4. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat kan denk ik geen kwaad, ik heb zelf ook regelmatig meerdere echo's per week gehad, of 2 dagen achter elkaar.

Maar je kunt dit toch bij de gynaecoloog aangeven? Vertel gewoon dat je de volgende dag de combinatietest hebt.

5. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik heb er geregeld 2 a 3 in de week..... nog nooit iemand over gehoord

6. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Bedankt voor jullie reacties. Ik zal het zoiezo nog met de gynaecoloog overleggen maar als ik het zo eens lees moet het geen probleem zijn.

7. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik had vorige week 2 echo's op 1 dag. Denk niet dat het kwaad kan anders hadden ze me er wel voor behoed..hoop ik.

8. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Ik moet van de gynaecoloog elke week bij de vk een echo om de situatie in mijn buik goed te observeren.
    Daarnaast regelmatig nog extra echo's bij zowel vk als de gynaecoloog.
    Volgens mijn gyn kon het geen kwaad.

Deel Deze Pagina