Ik heb 7 juni een afspraak bij de gynaecoloog en 8 juni de combinatietest. Nu vroeg ik me af of het kwaad kan 2x achterelkaar een echo. Ik lees her en der dat veel echo's ook niet goed zijn.
Mensen die bij een gynaecoloog in het ziekenhuis lopen, krijgen zowat wekelijks een echo. Dus hoezo kan dat kwaad? Ikzelf liep tijdens de zwangerschap van Finley ook bij een gynaecoloog en kreeg bij elk bezoek een echo. Heb tijdens die zwangerschap dan ook ontelbare echo's gehad.
Dat weet ik, sta zelf ook onder behandeling bij gynaecoloog en krijg ook bij elke afspraak een echo maar nooit 2 dagen achterelkaar. Vandaar mijn vraag.
Dat kan denk ik geen kwaad, ik heb zelf ook regelmatig meerdere echo's per week gehad, of 2 dagen achter elkaar. Maar je kunt dit toch bij de gynaecoloog aangeven? Vertel gewoon dat je de volgende dag de combinatietest hebt.
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal het zoiezo nog met de gynaecoloog overleggen maar als ik het zo eens lees moet het geen probleem zijn.
Ik had vorige week 2 echo's op 1 dag. Denk niet dat het kwaad kan anders hadden ze me er wel voor behoed..hoop ik.
Ik moet van de gynaecoloog elke week bij de vk een echo om de situatie in mijn buik goed te observeren. Daarnaast regelmatig nog extra echo's bij zowel vk als de gynaecoloog. Volgens mijn gyn kon het geen kwaad.