Hallo Vandaag onze 2 echo gehad.... we krijgen een 1eiig tweeling er was geen tussnewschotje te vinden.... WeL bevind elke foetus zich in een eigen vruchtvlies!! Gelukkig maar anders zouden ze bij elkaar kunnen komen en elkaar krabben of de navelkstrengen om elkaar kunnen wikkelen. of ze 1 placenta delen is nog niet duidelijk dit zou wel het geval zijn denk ik of ze hebben beiden een eigen placenta maar dat vermoeden heb ik niet! over 2 weken weer terug voor een echo dus spannend allemaal
hey meis wat fijn dat ze beide eigen vlies hebben ik denk dat de kans erg groot is dan je alsnog een tussenschotje vind ... hier helemaal geen tussenschotje bij de tweeling gehad en deelde samen 1 vlies.. zie hier mijn echo ! heb je ook echo foto
gefeliciteerd! wij hebben ook een eeneiige tweeling, ik weet nog heel goed het moment dat we daar achterkwamen! kun je het een beetje bevatten?
die kans dat dat gebeurt is heel klein en is een zeer risicovolle zwangerschap. Of bedoel je dat ze het buitenste vlies met elkaar deelden en zelf nog 1 vlies eromheen hebben. Omdat je schrijft 1 vlies. Die van mij deelden ook 1 vlies en hadden daarbinnen nog elk hun eigen vlies. Geen schot. Mijn echofotos lijken erg op die van jou, het vlies zag je bij mij bijna niet. Desondanks werd ik hierop gecontroleerd, omdat onze eeneiige tweeling ook samen de placenta hebben gedeelt. Er was hierdoor kans op het TTS syndroom en daarom keek de gyneacoloog om de week of de ene vruchtzak niet groter werd als die van de ander. Het is leuk om een tweeling te krijgen, maar het is wel zwaar. vooral als je er nog 1tje boven hebt, dan krijgt die 2 broertjes of zusjes erbij en dat is voor diegene ook pittig. ze lijken sprekend op elkaar, maar ook weer niet. wel hun eigen gezichtje. Ze hebben elkaar echt nodig, heb ik gemerkt. Er bijzonder om mee te maken! Helaas ging het niet helemaal goed, maar uiteindelijk is het wel goed gekomen. zie onderschrift @TS ik hoop dat ze wel hun eigen placenta hebben, dat is veiliger voor de kinderen zelf.